Менеджмент
Ваших
Амбіцій

«Ефективні клієнтські технології В2В та В2С»

Формат проведення

Формат: 1 день з 10.00 до 17.00. Група не більше 15 осіб.
Індивідуальний підхід.
Вартість та знижки: 990 грн. за 1 учасника, 5% - 2 учасника від однієї компанії, 10% - 3-5 учасників від однієї компанії, 12% - слухачі і випускники програм БШК.
У вартість входить: авторські роздаткові матеріали, іменні сертифікати про участь, кава-паузи.


реєстрація на участь в програмі  

Учасникам

Цей семінар буде корисний для:

  • Представників бізнесу, які будують довгострокові відносини з клієнтами; 
  • Керівників і менеджерів компаній, управління яких грунтується на клієнтоорієнтованому підході;
  • Всіх, кому цікаві платформи побудови взаємовигідних відносин у системі «Клієнт-бізнес-партнерство». 

Клієнти - найбільша цінність компанії, джерело прибутку і потенціал її зростання! Клієнтоорієнтований підхід у бізнесі - не просто модний тренд, а стратегічна необхідність. Часто відмінно налагоджений механізм управління компанією «дає збої» через недостатню концентрацію уваги керівників і менеджерів не тільки до окремих аспектів обслуговування клієнтів, а й до побудови цілісної системи управління якістю.

Щоб вплинути на ситуацію, розроблений семінар «Якість обслуговування клієнтів: психологія, економіка, управління», спрямований на набуття навичок спілкування з клієнтами, використання технологій взаємодії з різними сегментами і «ключовими» клієнтами, побудова системи управління якістю обслуговування, застосування клієнтоорієнтованого підходу в бізнесі. 

Знання і навички

  • Розуміти. Хто ваші клієнти; Як налагодити постійну генерацію потоку клієнтів і «перетворення» їх в лояльних; Як розробити кількісні та якісні стандарти обслуговування; Як побудувати клієнтоорієнтовану систему обслуговування.
  • Аналізувати. «Портрет ідеального клієнта»; Базові аспекти якості обслуговування для вашого бізнесу; Ключові показники якості обслуговування клієнтів і механізм їх моніторингу; Підходи управління відносинами з різними групами клієнтів.
  • Вибирати.  Найцінніших клієнтів; Технології обслуговування в В2В і В2С; Технології обслуговування клієнтів на різних етапах їх «життєвого циклу»; Варіант системи управління якістю обслуговування.
  • Використовувати. Практичні навички щодо формування та вдосконалення системи управління якістю обслуговування клієнтів; Мотиваційну схему оцінки ефективності якості обслуговування клієнтів.

Результати для учасників

1 день занурення в захоплюючу сферу менеджменту людських відносин. Ділові і рольові ігри, кейси, групові дискусії, модерація, тести.

Навчальні матеріали. Роздаткові матеріали, цікаві статті та електронні звіти за темами клієнтоорієнтованого підходу в бізнесі, лідогеніраціі в В2В і В2С, стандартизації обслуговування клієнтів, побудови системи управління якістю обслуговування, тести.

Практичні поради і консультація спеціаліста. Досвідчений професіонал допоможе освоїти технології з метою формування навичок:

  • Побудови ефективних (партнерських) взаємовідносин з клієнтами;
  • Адаптації диференційованих технологій взаємодії з окремими сегментами;
  • Лідогенерації;
  • Стандартизації обслуговування;
  • Побудови та впровадження системи управління якістю обслуговування клієнтів.

Індивідуальний підхід - формування ефективних клієнтських технологій для бізнесу.  У кожного учасника буде можливість перевірити свої здібності з формування ефективної системи управління якістю обслуговування та організації роботи з різними групами клієнтів.

Сертифікат Бізнес Школи КРОК

Детальніше про програму

Ефективні клиєнтські технології В2В та В2С
Час семінару - 10.00-17.00

  • Практичне завдання. Знайомство з учасниками, тренером та програмою тренінгу. Введення. Актуалізація. Психологія сприйняття клієнтом якості обслуговування, матриця «очікування-задоволення». «Опорні точки» і атрибути якості обслуговування клієнтів в компаніях різних сегментів бізнесу.
  • Практична вправа. Лідогенерація у контексті формування постійного потоку клієнтів компанії. Лідогенерація у контексті формування постійного потоку клієнтів компанії. Розробка алгоритму обслуговування клієнта в залежності від його ключових характеристик і виду бізнесу компанії.
  • Індивідуальне завдання. Вибір оптимальної системи управління якістю обслуговування та створення механізму її реалізації. Моніторинг та оцінка ефективності обслуговування клієнтів. Побудова системи управління якістю обслуговування клієнтів.

Попередня реєстрація

Якщо Ви бажаєте зареєструватися, натисніть кнопку "Реєстрація".



реєстрація на участь