Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Дослідження питань застосування медіації у бізнесі

Медіація є одним з видів позасудових способів вирішення спорів. І сьогодні медіація у сфері бізнесу набуває особливого значення як на міжнародному рівні, так і в Україні, оскільки суспільство знаходиться у пошуку найоптимальніших способів для запобігання й вирішення конфліктів.

Мета дослідження:

  • Виявити рівень обізнаності бізнесу про можливість застосування медіації в комерційних справах

  • Дослідити поширеність медіації в комерційних справах

  • Виявити чинники, які не дозволяють активно використовувати медіацію в комерційних справах

  • Зібрати пропозиції щодо поширення використання медіації в комерційних справах

Цільова аудиторія:

  • Керівники підприємств

Географія дослідження:

  • Україна, за винятком тимчасово непідконтрольних територій

Методологія дослідження:

  • Кількісне опитування

Методи збору інформації:

  • Онлайн опитування

  • Інтерв'ю із представниками бізнесу (керівниками підприємств)

Виконавець дослідження:

  • Бізнес Школа КРОК

Дослідження докладно розкриє питання:

  • В чому причина усіх конфліктів між організаціями в комерційних спорах?

  • Яким чином вирішуються конфлікти в комерційних спорах?

  • Чи успішний формат вирішення конфліктів за допомогою традиційного методу?

  • Чи були негативні правові наслідки після використання традиційного методу?

  • Хто відповідальний за вирішення комерційних спорів в організації?

  • Скільки компанія витрачає коштів на вирішення внутрішніх конфліктів?

Після отримання результатів дослідження:

  • результати дослідження будуть опубліковані на офіційному веб-сайті Бізнес Школі КРОК

  • результати дослідження будуть опубліковані в різноманітних друкованих джерелах - фахових і нефахових виданнях

  • результати дослідження будуть використані для навчання студентів програми "Магістр з медіації та менеджменту конфліктів"

  • буде організовано семінари/тренінги для малого та середнього бізнесу щодо управління конфліктами та вирішення таких конфліктів (в тому числі, але невиключно, за допомогою медіації)

  • буде створено наукове підгрунтя, яке надасть змогу малому та середньому бізнесу отримувати інформацію про можливості та процедуру застосування медіації.

Опитування анонімне.

Дослідження Бізнес Школи "КРОК" 2019 завершується 10 грудня 2019 року (збір даних триває до 09 грудня 2019 року).

Результати дослідження будуть презентовані 19 грудня 2019 року. Будемо раді бачити Вас на презентації матеріалів дослідження, де також буде проведено практичний тренінг з питань застосування медіації.

Щиро дякуємо Вам за участь у дослідженні!

У разі виникнення запитань в процесі заповнення анкети, просимо звертатись до дослідника у сфері медіації Вікторії Поліщук. Контактні дані: тел. +380688087847, електронна адреса viktoriiapv(at)krok.edu.ua.

Взяти участь у дослідженні ви можете, перейшовши за посиланням:

https://forms.gle/2PCgEkk6oBTJ1EEi6