Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Корпоративне навчання креативному мисленню та створенню інновацій

Будь креативним – інакше програєш!

Креативність – це вміння ефективно вирішувати проблеми нестандартними неочевидними способами, генерувати інновації, здатні задовольнити потреби певної цільової аудиторії. Успішними сьогодні стають компанії, які вміють застосовувати технології креативності для створення інновацій, які полегшують життя споживачів і відрізняють компанію від конкурентів. Саме це веде до фінансового успіху компанії. Створювати інновації можна навчитися, розвинувши креативне мислення та опанувавши технології створення унікальних ідей.

Бізнес Школа КРОК пропонує навчити персонал вашої компанії методів креативного мислення.

Навіщо вашим співробітникам варто розвивати креативне мислення?

  • щоб вміти знаходити конкурентні переваги та виділятися у конкурентному середовищі
  • щоб стати креативним лідером, що надихає, і успішно вести за собою команду
  • щоб навчитися технологіям креативного мислення для пошуку ефективних способів вирішення бізнес-проблем
  • щоб вміти створювати новий продукт чи послугу
  • щоб вивести компанію на новий рівень розвитку

Пройшовши програму, ви отримаєте:

  • розуміння психології креативного мислення та механізмів створення ідей
  • активацію індивідуального креативного потенціалу
  • навичку дивитися на звичні речі крізь нову призму
  • навичку уміння вирішувати проблеми
  • стратегії генерування максимуму життєздатних інноваційних ідей
  • практичні інструменти для ефективного генерування ідей та перетворення їх на реальні проекти відповідно до сфери діяльності компанії
  • вміння правильно формулювати завдання для пошуку рішень
  • здатність розпізнавати життєздатні та новаторські ідеї
  • стратегії креативного лідерства для створення інноваційного клімату у компанії
  • унікальний досвід створення комерційної інновації: від ідеї до покрокового плану реалізації

Кого варто навчати?

  • Керівників різної ланки
  • CIO – Chief Innovation Officer – директор з інноваційного розвитку, креативний директор
  • СМО – Chief Marketing Officer – директор з маркетингу, менеджер з маркетингу
  • Усіх ключових співробітників, причетних до розробки нових ініціатив, проектів, розвитку напрямків, вирішення проблем, пошуку нових ідей

Як ми вас навчатимемо:

  • Навчання веде Оксана Сєдашова – Міжнародний Амбасадор з креативності в Україні (ООН), спеціаліст з креативності з 24-річним досвідом, яка розробить індивідуальну програму для команди ваших співробітників з урахуванням виду діяльності компанії
  • Рекомендована тривалість навчання – 3-5 днів (21-35 годин)
  • Ми погодимо з вами зручний графік навчання
  • Оффлайн на території України чи онлайн
  • 30% теорії, 70% практики
  • Розбір та відпрацювання кейсів, опрацювання та перевірка реальних ідей
  • Авторські методичні матеріали
  • Інтерактивне навчання, фасилітативно-коучинговий підхід до викладання, проектний метод
  • Після закінчення – пітчинг ідей та зворотний зв'язок тренера, індивідуальні рекомендації