Як підготуватись до процесу розробки стратегії, провести стратегічну сесію та втілити її результати в життя.
Ми будемо говорити про безпосередньо процес організації розробки стратегії, в який входить не лише проведення стратегічної сесії як такої, але й якісна підготовка до неї та опрацювання та втілення результатів. Як команді зробити це самостійно, без запрошення зовнішніх експертів чи фасилітаторів, або як свідомо та якісно оцінити їх пропозиції та роботу
Програма вебінару:
Частина 1.
Частина 2.
Учасникам будуть запропоновані додаткові матеріали із описом окремих інструментів та фреймів, при які йдеться мова на вебінарі.
Спікер вебінару:
Тетяна Коробова, стратегічний маркетолог із досвідом 20+ років, бізнес-тренер, фасилітатор, партнер консалтингової агенції K@PPartners
Сфери компетенцій: стратегічне планування та маркетинг, зовнішні та внутрішні бізнес-комунікації, бренд роботодавця та персональний бренд перших осіб бізнесу, м’які техніки прийняття рішень.
Практичний досвід в частині розробки та імплементації стратегій: понад 30 розроблених та реалізованих стратегій для компаній сфер рітейлу, фінансового ринку, девелопменту, btb-сегменту та IT на рынках 6 країн.
Серед клієнтів: Honda, Моторне (транспортне) страхове Бюро України, Асоціація «Страховий бізнес», Investors Europe (Cyprus/Mauritis), Mondelez Ukraine, WILO Ukraine (провідний постачальник насосного обладнання), Headway school of English, «Райффайзен банк Україна», юридична компанія «Інтерлігал», Kinopark-Kinoplexx (Казахстан), низка українських стартапів.
Спікер і тренер Академії WebPromo Experts, Міжнародного інституту бізнесу, KA GROUP, Клубу директорів автобізнесу
Публікації в виданні NV: https://nv.ua/biz/expert_author/tetjana-korobova.html