1-2 лютого 2025 року відбувся тренінг в м. Одеса для співробітників компанії Delta Wilmar на тему «Комунікація з клієнтами та результативні продажі». Одеса – зранена, але незламна. Так само, як і ті, хто тут працює, створює, розбудовує бізнес, підтримує економіку. І саме в м. Одеса після жахливого бомбардування ракетами, ми провели наш тренінг від Бізнес Школа КРОК - BSK для лідерів ринку – людей, які так само стоять на передовій змін.
Під час тренінгу учасники разом з Оксаною Демченко, бізнес-тренеркою, викладачкою Бізнес Школи КРОК опановували матрицю особистої ефективності, робили самодіагностику і визначали особисті вектори розвитку, розбиралися в деталях стратегій ефективної комунікації, чому потрібно бути гнучкими та адаптивними і в чому полягає і чому важлива емоційна стабільність в умовах невизначеності. Це були два насичених дні про відповідальність та адаптивність. Ми говорили про технології ефективної комунікації, про перемовини в умовах нестабільності та про роль лідера в турбулентному світі.
Дякуємо учасникам за відкритість, глибокі дискусії та справжню лідерську позицію. Як зазначили учасники в коментарях:
- «тренінг був максимально практичним та продуктивним»,
- «стиль подачі інформації, взаємодія тренера із командою, його настрій та поведінка, багато прикладів із життя які закріпили теоретичну частину, важлива практична частина де кожен міг спробувати застосувати отримані знання. Було цікаво дізнатись про small talk, КАДЕ та мега корисна інформація про техніки зниження емоцій.»
- Бізнес Школа КРОК вдячна керівництву компанії Delta Wilmar за довіру в виборі провайдера тренінгової програми і бажає успіхів, стійкості і економічних здобутків. Разом – сильніші! Сподіваємося на продовження співпраці!
Замовляйте корпоративне навчання
https://bs.krok.edu.ua/programi-navchannja-dlja-kompanii/
SDG 4, 8,9