Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Семінар «Чому креативність лякає?»

14 квітня 2020 року 16:00 - 17:00

Спікер - Джонатан Мосс (Великобританія) - британський експерт в галузі креативного мислення, засновник британського агентства з інноваційного дизайна «Wayoutthinking», має понад 20 років досвіду в дизайні, навчанніта консалтингу підприємств з розробки й впровадження інновацій. Джонатан знає про те, як сформувати креативне середовище і про те, що потрібно, щоб отримати доступ до різноманітного кола клієнтів, навчати команди і створювати креативні організаційні культури. Це, в поєднанні з невпинним пошуком способів розкрити кращі ідеї в людях, Джонатан працює, щоб допомогти людям досягти своїх цілей. Джонатан Мосс є практикуючим художником, чиї роботи демонструються в Великобританії, Європі та США. Він майстерно використовує «візуальну мову», щоб дослідити і пов'язувати великі ідеї.

Цілі

У неформальній лекції Джонатан Мосс спробує вирішити деякі з проблем, з якими він зіткнувся під час обговорення ролі креативного мислення і креативного вирішення проблем при комунікації з бізнесом. Роблячи це, він сподівається пролити світло на роздуми про роль, яку відіграє креативність, і про те, як її використовувати.

Короткий опис

Прийняття прагматичного підходу до демистификации креативності та його реальної ролі в бізнесі. Креативність і креативне мислення часто розглядаються як додатковий, вторинна навичка, яку було б непогано мати при необхідності. Це дозволяє відкинути той факт, що креативне мислення і креативне рішення проблем грають ключову роль в стратегії бізнесу, культури і успіху. Усвідомивши слово «креативність» і деякі її значення, розуміючи, що креативність - це «навичка», якою можна оволодіти, систематизувати і використовувати в рамках всієї організації, підприємства можуть почати розуміти, що креативність - це та перевагу, яка їм необхідна.

Взявши участь, ви зрозумієте:

  1. Чому креативність може здатися страшним для бізнесу і чому бізнес уникає його (хоча він скаже, що це не так)?
  2. Як креативність підтримує бізнес-стратегію?
  3. Які шляхи формування креативності в бізнесі?

Учасники отримають:

  1. Зміну ставлення до креативності та бізнесу.
  2. Знання, в яких випадках креативність підходить для бізнесу.
  3. Інструменти підтримки креативності, де б вона не знаходилася.

Ось де ви зможете використовувати отримані знання та вміння:

  1. Розвивати креативне мислення як «ключову навичку».
  2. Розробити програму навчання креативного мислення у співпраці з HR-відділом.
  3. Стати адвокатом інновацій і досягти в цьому успіху.

Увага! Мова семінару- англійська без перекладу.

зареєструватись