Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Навчальний практикум «Стратегія власними силами команди»

Для кого:

  • Власників/фаундерів малого та середнього бізнесу
  • Управлінці C-level, керівники напрямків/підрозділів
  • HR-директори та менеджери

Мета програми:

  • Дати учасникам системні знання та практичні інструменти для самостійного проведення стратегічних сесій, їх окремих видів чи елементів або воркшопів різної тематики.
  • Учасники мають вийти із розумінням «тепер я знаю як/можу це зробити» в своїх компаніях.
  • Дати рівень розуміння організації стратегічного процесу, достатній для кваліфікованого прийняття рішень щодо запрошень зовнішніх провайдерів проведення стратегічних сесій, для ведення ефективного та кваліфікованого діалогу із такими провайдерами, контролю якістю їх послуг.

ПРОГРАМА

Курс складається з 4-х вебінарів, невеликих домашніх завдань та сесій питання-відповідей.

 

Вебінар 1.

  • Не за всі гроші світу: специфіка розробки стратегії для середнього бізнесу

  • Стратегічна сесія як формат розробки стратегії.

  • До чого готуватись: етапи та таймлайн стратегічного процесу.

  • Обираємо практичну модель стратегування та/або планування майбутнього бізнесу в залежності від ситуації і завдань компанії.

  • Постановка цілей стратегування. Фрейми постановки цілей.

 

Вебінар 2.

Сесія питань-відповідей із питання визначення цілей стратегування (по підсумках ДЗ)

Навчальна частина:

  • Підготовка до розробки стратегії:

    • Із чим заходимо в стратсесію: перелік документів та артефактів

    • Аналітична інформація для стратсесії: яка конкретно потрібна та де її брати?

    • Команда: кого із співробітників запрошувати до участі в сесії?

  • Проведення стратегічної сесії:

    • Вибір та роль модератора

    • Ключові організаційні моменти

 

Вебінар 3.

Навчальна частина:

  • Базовий алгоритми (етапи) проведення стратегічної сесії

  • Ключові інструменти стратегування (перша частина)

    • Місія/бачення або ДНК бренду

    • Візія/бачення

    • Аналітичні інструменти для аналізу зовнішнього середовища

    • Сегментування цільової аудиторії

    • SWOT-аналіз як базовий фрейм: як його робити правильно?

 

Вебінар 4.

Сесія питань-відповідей по інструментах стратегування (на основі ДЗ)

Навчальна частина:

  • Ключові інструменти стратегування (друга частина)

    • Клієнтсько-ціннісний ряд та ціннісна пропозиція

    • Матриці як спосіб фокусування стратегії

    • Дорожня карта та екшн-план

    • М’які методи підтримки стратегічного вибору

  • Бонус: лайфхаки із експрес-стратегування

  • Втілити в життя: перші кроки із імплементації стратегії

Пакети участі та ціни:

  • Базовий, що включає участь у вебінарах та спільних сесіях питання-відповідь

Ціна: за запитом

 

  • Персональний:

    • Участь у вебінарах

    • Персональний розбір домашніх завдань у форматі консультації (2 години) або персональна консультація із ведучою курсу

    • Додаткові матеріали: інструкції щодо використання основних фреймів стратегування

Кількість місць обмежена

Ціна: за запитом

Після завершення програми учасники отримають сертифікат.

Любов Круковська Дізнатися детальніше: Любов Круковська
+38 044 339 90 63
+38 097 601 61 21
office@krok.edu.ua