Чи розуміємо ми, що маркетинг в сучасному бізнесі повинен розглядатися як технологія заробляння грошей?
Чи завжди в основі пропозиції маркетингу компанії лежить вибір клієнтської цінності?
Як маркетинг втілює цінності в товар або послугу?
Який найбільш адекватний і зручний спосіб передавати цінність клієнтові?
Про це та багато іншого піде розмова на Майстер-класі «Хто зшив костюм?» відомого професіонала в області маркетингу Тамари Дзюби, викладача BSK.
Ми очікуємо побачити тих, хто:
Учасники також отримають інформацію про нову програму BSK «Технології ціннісного маркетингу», спеціально розроблену для тих, хто хоче успішно працювати як на В2С, так і на В2В ринках; і прагне оптимізувати свою діяльність із залучення й утримання клієнтів і доходів. Про це та багато іншого, Ви дізнаєтеся на Майстер-класі BSK