Дата проведення: 10 вересня 2020 року. Початок о 19:00.
Вартість: безкоштовно. Тривалість: 50 хвилин. Мова: російська.
За результатами дослідження Гарвардського Університету, успіх керівника лише на 15% визначається його інтелектом (IQ), а на 85% - емоційною компетентністю. Розвинені навички емоційної компетентності дозволяють керівнику розглядати свої емоції і емоції команди, як управлінський ресурс. Завдяки цьому, підвищується продуктивність команди, керівника, а, отже, і ефективність організації. Емоційна компетентність пов'язана з емоційним інтелектом (EQ) і базується на ньому.
Зазвичай, тема EQ у Лідерстві цікавить менеджерів, які зацікавлені в особистісному розвитку, насамперед, керівників, які вже розуміють значимість емоцій і психологічного клімату в колективі для досягнення успіху.
Під час вебінару «Емоційна компетентність у Лідерстві» з Оленою Висоцькою ви дізнаєтеся:
- Як управляти власним емоційним станом.
- Як використовувати свої емоції та емоції колег в якості управлінського ресурсу.
- Як вибудовувати довгострокові взаємовигідні відносини з колегами, партнерами, клієнтами на основі емоційної компетентності.
- Як розвивати навички свідомого лідера.
Кому корисно відвідати: власники, топ-менеджери, керівники структурних підрозділів компаній, менеджери, які прагнуть досягти ще більшого успіху в бізнесі завдяки розвитку емоційної компетентності.
Олена Висоцька - сертифікований викладач практик на основі Mindfulness, має кваліфікація в напрямку когнітивно-поведінкової психотерапії. Навчалася в міжнародних бізнес-школах, середних Chartered institute of Marketing, IE Business School, Wharton Business School, Carleton University.
Більше 15 років досвіду роботи в великих корпораціях, в тому числі на керівних посадах.