Менеджмент
Ваших
Амбіцій

#BSKVectorSkills Практикум-тренажер. Оксана Демченко: TOP Tips у кризових комунікаціях з клієнтами

Дата: 19 травня 2020. Час: 16:00

Формат: Online. Мови: українська, російська

Карантин та його наслідки є ситуацією, через яку вплив певних чинників створив загрозу життєздатності суспільства, а особливо веденню бізнесу. Одним із найпоширених наслідків від введення карантину стає неконтрольованість в бізнесі, причиною якої є погіршення комунікацій як в середині так і зовні: з клієнтами, підрядниками, тощо.

Нагадаємо, що:

Комунікація - це процес взаємодії суспільних суб'єктів (соціальних груп, спільнот або особистостей), в ході якого відбувається обмін інформацією, досвідом, здібностями і результатами діяльності за допомогою загальної системи символів.

Запрошуємо до онлайн-спілкування в рамках серії майстер-класів #BSKVectorSkills від Бізнес Школи КРОК. Долучайтесь і ми разом зрозуміємо як знижувати комунікаційну напругу в умовах сьогодення.

Питання до обговорення:

  • Що змінилось у клієнтському досвіді?
  • Як адаптувати риторику?
  • Як адаптувати канали спілкування?
  • Як створити грамотну решітку аргументів?

Спікер лекції:

Оксана Демченко — викладач BSK, викладає курс "Результативний менеджмент" на програмах МВА, автор і ведуча ряду бізнес ігор для студентів МВА. З 2000 року працює в області тренінгів та розвитку персоналу, в даний час займає позицію СЕО в компанії D-Space, з 2017 року має статус міжнародного консультанта, акредитованого EBRD

Вартість участі за умови реєстрації до 18 травня: *150 грн. В день проведення 200 грн.

*Завжди діє знижка для студентів та випускників Бізнес Школи КРОК

реєстрація