Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Маркетинг

Назва модулю

МАРКЕТИНГ

Викладач

Олександр Бакка

Мета

Надати розуміння предметної області Маркетинг та тих практичних інструментів, які можна використовувати для побудови функції Маркетингу в організації

Навички, які отримають учасники

 
  • Аналітичні навички з оцінки зовнішнього і внутрішнього оточення компанії

  • Як визначити принципи існування своєї компанії на ринку і визначити маркетингову стратегію

  • Правильна послідовність дій при плануванні Маркетингу в компанії

  • Навички користування різними маркетинговими інструментами

  • Як перевести Маркетинг з теоретичної у практичну площину

 

 

зареєструватися

 

ПРОГРАМА МОДУЛЯ:

Час

Основні теми

10:00-11:00

Тема 1. Які завдання вирішує маркетинг

  • Маркетинг як дисципліна і його ключові елементи

  • Клієнт як центральна фігура всього комплексу маркетингу

  • Навіщо потрібен стратегічний і тактичний маркетинг

 

11:00-11:10

Перерва

11:10-12:15

Тема 2. Маркетинговий аналіз та базові інструменти оцінювання

  • Завдання і структура маркетингового аналізу - що це нам дає?

  • Вивчаємо основні інструменти:

  • Макро- і мікро- оточення компанії

  • Оцінка внутрішніх ресурсів моєї компанії

  • SWOT аналіз як універсальний інструмент для оцінки та розвитку бізнесу та продукту

 

12:15-13:20

Тема 3. Стратегічний маркетинг

  • Принципи існування компанії на ринку: Місія, Бачення, Цінності, Стратегія, Цілі для підрозділів і співробітників

  • Що таке "Стратегія", від чого вона залежить і на що впливає

  • Маркетингові стратегії

  • Сегментування та Визначення цільової аудиторії

 

13:20-14:00

Обід

14:00-15:50

Тема 4. Способи просування на ринку

  • Процес прийняття рішень споживачем (клієнтом)

  • Продаємо Цінність для клієнта

  • Маркетинг мікс: Що, по якій Ціні, Де і Як продаємо і просуваємо

  • Просування товару: ATL і BTL активності

  • Які відмінності між Брендом і Продуктом. Секрет побудови успішної марки - її Цінність в очах споживача

 

15:50-16:00

Перерва

16:00-17:00

Тема 5. Прикладний маркетинг

  • Як скласти Маркетинговий план

  • Інструменти Діджитал-маркетингу: що це та як використовувати.

 

зареєструватися

Вартість участі в модулі: 2500 грн. без ПДВ

Вартість участі он-лайн: 1250 грн. без ПДВ

Варіанти оплати за участь:

  • он-лайн по системі Easy Pay,
  • готівкою
  • безготівковий розрахунок - ми виставимо рахунок за участь.

До вартості входить:

  • Комплект роздавальних матеріалів, кава-паузи, сертифікат участі, адміністративний супровід

Цей семінар входить в модульну програму "Бізнес-навігатор".

замовити всю програму