Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Маркетинг

Назва

МАРКЕТИНГ

ПІБ Викладача

Олександр Бакка

Мета

Надати розуміння предметної області Маркетингу та тих практичних інструментів, які можна використовувати для побудови функції Маркетингу в організації

Взяв участь в модулі Ви дізнаєтесь про

 
  • Аналітичні навички з оцінки зовнішнього і внутрішнього оточення компанії;
  • Як визначити принципи існування своєї компанії на ринку і визначити маркетингову стратегію;
  • Правильна послідовність дій при плануванні маркетингу в компанії;
  • Навички користування різними маркетинговими інструментами;
  • Як перевести маркетинг з теоретичної у практичну площину.
 

зареєструватися

 

ПРОГРАМА МОДУЛЯ:

Час

Основні теми

10:00 – 11:00

Тема 1. Які завдання вирішує маркетинг

  • Маркетинг як дисципліна і його ключові елементи.
  • Клієнт як центральна фігура всього комплексу маркетингу.
  • Навіщо потрібен стратегічний і тактичний маркетинг.
 

11:00 – 11:15

Перерва

11:15– 12:15

Тема 2. Маркетинговий аналіз та базові інструменти оцінювання.

  • Завдання і структура маркетингового аналізу - що це нам дає?
  • Вивчаємо основні інструменти:
  • Макро- і мікро- оточення компанії.
  • Оцінка внутрішніх ресурсів моєї компанії.
  • SWOT аналіз як універсальний інструмент для оцінки та розвитку бізнесу та продукту.
 

12:15– 13:15

Тема 3. Стратегічний маркетинг.

  • Принципи існування компанії на ринку: Місія, Бачення, Цінності, Стратегія, Цілі для підрозділів і співробітників.
  • Що таке "Стратегія", від чого вона залежить і на що впливає.
  • Маркетингові стратегії.
  • Сегментування.
 

13:15 – 14:00

Обід

14:00 – 16:00

Тема 4. Способи просування на ринку.

  • Процес прийняття рішень споживачем (клієнтом).
  • Визначення цільової аудиторії.
  • Маркетинг мікс: Що, по якій Ціні, Де і Як продаємо і просуваємо.
  • Просування товару: ATL і BTL активності.
  • Чим PR відрізняється від реклами і які цілі вони переслідують.
  • Які відмінності між Брендом і Продуктом. Секрет побудови успішної марки - її Цінність в очах споживача.
 

16:00 – 16:15

Перерва

16:15 – 18:00

Тема 5. Прикладний маркетинг

  • Як скласти Маркетинговий план.
  • Управління ключовими клієнтами.
  • Інструменти Діджитал – маркетингу.
  • Управління взаємовідносинами з клієнтами, сервіс, технології утримання клієнтів.
 

зареєструватися

Вартість участі в модулі: 2500 грн. без ПДВ

Вартість участі он-лайн: 1250 грн. без ПДВ

Варіанти оплати за участь:

  • он-лайн по системі Easy Pay,
  • готівкою
  • безготівковий розрахунок - ми виставимо рахунок за участь.

До вартості входить:

  • Комплект роздавальних матеріалів, кава-паузи, сертифікат участі, адміністративний супровід

Цей семінар входить в модульну програму "Бізнес-навігатор".

замовити всю програму