Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Комерціалізація бізнес-ідей: власноруч створи свою конкурентоспроможність

Назва модулю

КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ІДЕЙ: ВЛАСНОРУЧ СТВОРИ СВОЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ

Викладач

Тетяна Кравченко

Мета

Надати розуміння процесу просування бізнес-ідей на ринок та практичних інструментів щодо перевірки гіпотез на життєздатність

Навички, які отримають учасники

 
  • застосовувати проектний підхід до управління процесом просування інноваційної бізнес-ідеї від її виникнення до лідерства на ринку

  • формувати потенційний ринок для інноваційної продукції (у тому числі експортний)

  • розуміти базові кроки успішного просування та запобігати типових помилок

  • обирати правильну продукцію для просування на ринок

  • визначати клієнтів своєї мрії на ринку призначення

  • обирати різні бізнес-моделі під час розробки стратегії виходу на ринок

  • використовувати інструменти методології «Traction» (розробляти трекшн-карту, проблемні інтерв'ю, використовувати HADI-цикли та Unit-економіку)

  • розробляти Social Media стратегію

 

 

зареєструватися

ПРОГРАМА МОДУЛЯ:

Час

Основні теми

10:00-11:30

Тема 1. Процес просування бізнес-ідеї на ринок

  • Що таке бізнес-ідея? Що таке продукція? Що таке інноваційна продукція? Що таке ринок?
  • Що потрібно знати про ринок перед просуванням?
  • Етапи процесу просування інноваційної продукції на ринок
  • Потенційний ринок інноваційної продукції: Customer Discovery & Competitive Landscape
 

11:30-11:40

Перерва

11:40-13:20

Тема 2. Export Development: як зробити бізнес глобальним?

  • Оцінка власних можливостей експортувати

  • Вивчення потенційних ринків: перевірка ідеї та основні помилки

  • Правильна продукція для експорту: як українському бізнесу підкорити зарубіжного споживача?

  • Сегментування: як обрати цільову групу

  • Просування продукту на новому ринку: канали експортних продажів та пошук партнерів

  • Бізнес-моделювання під час розробки стратегії виходу на новий ринок

  • Експортне планування – запорука просування бізнесу на зовнішні ринки: маркетинг, PR, фінанси, ціноутворення, комунікації

 

13:20-14:00

Обід

14:00-15:00

Тема 3. Трекшн-методологія - єдиний вірний вектор до «вихлопу»

  • Трекшн-карта: найкоротший шлях від ідеї до перших інвестицій

  • Лайфхаки для перевірки гіпотез без ризиків (HADI-цикли)

  • Масштабування бізнесу: кому, коли й навіщо?

  • Трансфер, дифузія, комерціалізація

 

15:00-15:50

Тренінг «Комунікаційний ринг: відправ бар'єри у нокдаун»

15:50-16:00

Перерва

16:00-17:00

Тема 4. Медійне просування: що це таке і для чого воно потрібне?

  • Створення власних каналів комунікації: які завдання вирішують?

  • 4 кроки Social Media стратегії

  • Аналіз цільової аудиторії, конкурентів, власних сторінок

  • Формування цілей, меседжів

 

зареєструватися

Вартість участі в модулі: 2500 грн. без ПДВ

Вартість участі он-лайн: 1250 грн. без ПДВ

Варіанти оплати за участь:

  • он-лайн по системі Easy Pay,
  • готівкою
  • безготівковий розрахунок - ми виставимо рахунок за участь.

До вартості входить:

  • Комплект роздавальних матеріалів, кава-паузи, сертифікат участі, адміністративний супровід

Цей семінар входить в модульну програму "Бізнес-навігатор".

замовити всю програму

Olena Rudavka Дізнатися детальніше: Олена Корнієнко
+38 097 601 61 21
+38 050 446 16 94
RudavkaL@krok.edu.ua