Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Бізнес-комунікації: як вразити контрагентів, щоб вони не змогли пройти повз вашого проєкту

Назва модулю

БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ: ЯК ВРАЗИТИ КОНТРАГЕНТІВ, ЩОБ ВОНИ НЕ ЗМОГЛИ ПРОЙТИ ПОВЗ ВАШОГО ПРОЄКТУ

Викладач

Тетяна Кравченко

Мета

 
  • надати практичних інструментів щодо
  • презентації бізнес-ідеї різним адресатам у різних часових рамках
 

Навички, які отримають учасники

 
  • розпізнавати психологічні пастки, що супроводжують пошук партнерів та інвесторів

  • формулювати ціннісну пропозицію для різних адресатів

  • оформляти презентацію проекту за рекомендаціями глобальних network-платформ для фінансування інноваційних проектів

  • впевнено і професійно презентувати свою бізнес-ідею клієнту, партнеру чи інвестору у різних часових рамках (Elevator Pitch - до 60 сек., Demo Pitch - до 3 хв., Pitch Deck - до 20 хв., Executive Summary та LivePlan Pitch – електронною поштою)

  • готуватись до трекшн-мітінгів

  • дивитись на власний бренд очима споживачів

  • створювати візуальну ідентичність власного бренду (Visual Identity)

  • володіти технологією неймінгу бренду для європейського ринку

  • використовувати піраміду цінностей для B2С клієнтів від Bain & Company

 

 

зареєструватися

 

ПРОГРАМА МОДУЛЯ:

Час

Основні теми

10:00-11:00

Тема 1. Різновиди бізнес-доповідей: відмінності між ними

  • Business Pitch в форматі PowerPoint: дизайн і зміст Pitch Deck

  • Traction-презентація: метрики, гіпотези і результати, артефакти

  • E-mail спілкування: Executive Summary і LivePlan Pitch

 

11:00-12:00

Воркшоп. Elevator Pitch: віртуозність зачарування інвесторів за 60 секунд

12:00-12:10

Перерва

12:10-13:20

Тема 3. Бізнес-брендинг і позиціонування на ринку

  • Що таке бренд і чим він не є?

  • Чи / Чому важливо мати бренд?

  • За що люди платять, коли купують брендовану продукцію?

  • Що може заважати активації бренду?

 

13:20-14:00

Обід

14:00-15:00

Тема 4. Бренд-майстерня «Brand Day!»

  • Як впізнати Вашу продукцію серед конкурентів?
  • Як побачити очевидне і досягти споживчої переваги?
  • Створення візуальної ідентичності (Visual Identity)
  • Бренд на експорт: головні тренди неймінгу
  • Піраміда цінностей B2С клієнта від Bain & Company
 

15:00-15:10

Перерва

15:10-16:00

Воркшоп. Сторітеллінг: від яскравої ідеї до пітчингу

16:00-17:00

Crash Test #1: Дізнайся на що здатний ти і твій бізнес!

(презентації проєктів)

зареєструватися

Вартість участі в модулі: 2500 грн. без ПДВ

Вартість участі он-лайн: 1250 грн. без ПДВ

Варіанти оплати за участь:

  • он-лайн по системі Easy Pay,
  • готівкою
  • безготівковий розрахунок - ми виставимо рахунок за участь.

До вартості входить:

  • Комплект роздавальних матеріалів, кава-паузи, сертифікат участі, адміністративний супровід

Цей семінар входить в модульну програму "Бізнес-навігатор".

замовити всю програму