Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Модуль програми «Управління продажами». Digital продажі

Модуль: Digital продажі

Тренер: Олександр Грухаль

(1 день)

Тема Зміст
Формування стратегії Digital продажів  
  • Визначення Цільової Аудиторії (ЦА) – інструменти та практики; 
  • Визначення головних потреб ЦА татригерів купівлі; 
  • Побудова CJM – як визначити consumer journey map кожного споживчого сегмента. Відмінність моделі «воронки» від моделі «ліфт»;
  • Формування стратегії просування, маркетингового плана,контент план;
  • Як скласти модель ROMI на всю товарну сітку також на окрему позицію та їх KPI;
 
Визначення Інструментів digital продажів та їх застосування  
  • Складання контент-плану для всіх touch points (зміст + формат), з прогнозом CTR та CPA у кінцевій точці присадки;
  • Формування головного повідомлення – креатив;
  • PPC кампанії – особливості застосування, переваги та недоліки;
  • Реферальні програми та агрегатори – особливості застосування, переваги та недоліки;
  • E-mail маркетинг – особливості застосування, переваги та недоліки;
  • Messengers – особливості застосування, переваги та недоліки;
 
Обробка Запитів – Cold Leads, Marketing Leads, Sales Leads, конверсії. Оптімизація кампанії.  
  • Відслідковування єфективності коммунікаційних каналів та динамічне планування кампаній;
  • Оптимізація вартості конверсій;
  • Зворотній зв’язок із споживачем продукту;
  • Cross-sale та UP sale.
 

 

зареєструватись