Тема | Зміст |
Формування стратегії Digital продажів | - Визначення Цільової Аудиторії (ЦА) – інструменти та практики;
- Визначення головних потреб ЦА татригерів купівлі;
- Побудова CJM – як визначити consumer journey map кожного споживчого сегмента. Відмінність моделі «воронки» від моделі «ліфт»;
- Формування стратегії просування, маркетингового плана,контент план;
- Як скласти модель ROMI на всю товарну сітку також на окрему позицію та їх KPI;
|
Визначення Інструментів digital продажів та їх застосування | - Складання контент-плану для всіх touch points (зміст + формат), з прогнозом CTR та CPA у кінцевій точці присадки;
- Формування головного повідомлення – креатив;
- PPC кампанії – особливості застосування, переваги та недоліки;
- Реферальні програми та агрегатори – особливості застосування, переваги та недоліки;
- E-mail маркетинг – особливості застосування, переваги та недоліки;
- Messengers – особливості застосування, переваги та недоліки;
|
Обробка Запитів – Cold Leads, Marketing Leads, Sales Leads, конверсії. Оптімизація кампанії. | - Відслідковування єфективності коммунікаційних каналів та динамічне планування кампаній;
- Оптимізація вартості конверсій;
- Зворотній зв’язок із споживачем продукту;
- Cross-sale та UP sale.
|