Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Цифровий маркетинг для управління продажами

Тема

Зміст

Стратегія управління продажами в контексті цифрових технологій 

2 год.

 
  • Основні поняття та інструменти цифрового маркетингу для управління продажами:

    • Трирівнева структура маркетингу та продажів

    • Декомпозиція фінансових цілей компанії для маркетингового планування

  • Стратегічні інструменти для управління цифровим маркетингом:

    • Карта шляху клієнта

    • Матриця інструментів цифрового маркетингу (по методу Smart Insight)

В результаті учасники модуля навчаться адаптувати маркетингову стратегію під потреби компанії, ставити чіткі вимірювані цілі та планувати інструменти для їх досягнення.

Маркетингові інструменти для ефективних продажів

1,5 год.

 
  • Огляд та SWOT-аналіз інструментів цифрового маркетингу для управління продажами:

    • SEO; Контент-маркетинг; SMM; Контекстна пошукова реклама; Таргетована реклама в соц-мережах; Реферальний трафік.

В результаті учасники ознайомляться та виберуть ті інструменти цифрового маркетингу, які оптимально підходять для збільшення ефективності продажів їх компанії.

Цифрова аналітика для відстеження ефективності втілення стратегії

1,5 год.

 
  • Необхідність цифрової аналітики для відстеження реалізації маркетингових стратегій

  • Переваги та недоліки Google Analytics для аналізу цифрового маркетингу 

  • Наскрізна аналітика - принципи, показники та інструменти відстеження

В результаті учасники зрозуміють принципи цифрової аналітики, сформують звіт для відстеження ефективності та підберуть джерела даних для його заповнення 

Програма складається з теоретичної частини, роздаткових матеріалів та практичних вправ для відпрацювання під наглядом тренера.