Тема | Зміст |
Стратегія управління продажами в контексті цифрових технологій 2 год. |
В результаті учасники модуля навчаться адаптувати маркетингову стратегію під потреби компанії, ставити чіткі вимірювані цілі та планувати інструменти для їх досягнення. |
Маркетингові інструменти для ефективних продажів 1,5 год. |
В результаті учасники ознайомляться та виберуть ті інструменти цифрового маркетингу, які оптимально підходять для збільшення ефективності продажів їх компанії. |
Цифрова аналітика для відстеження ефективності втілення стратегії 1,5 год. |
В результаті учасники зрозуміють принципи цифрової аналітики, сформують звіт для відстеження ефективності та підберуть джерела даних для його заповнення |
Програма складається з теоретичної частини, роздаткових матеріалів та практичних вправ для відпрацювання під наглядом тренера. |