реєстрація на участь у програмі приєднатися до модуля
У цьому модулі ви дізнаєтеся про інноваційної технології і теорії LOFT стратегічного маркетингу для гарантій продажів і вельми практичних технологіях пошуку ринкових ніш, планування входу в нові ринки і захоплення частки. Теорія стикується з базовими підходами в маркетингу, але має на меті максимізувати гарантії досягнення комерційних і ринкових цілей, базується на 30 роках практики автора в області маркетингу для фермерів, середніх і великих компаній і міжнародного бізнесу. Ви перестанете плутати стратегію і тактику і навчитеся відрізняти організаційну стратегію від маркетингової, що є для бізнесу ключовою. Модуль дасть вам знання, які можуть стати конкурентною перевагою вашої компанії, тому що ефективність зазначених технологій перевищує ефективність традиційних підходів в 4-8 разів. Одне зі значень слова LOFT - горизонтальний стійкий політ ракети до цілі. Дуже часто вхід в нові ринки супроводжується не продуманим і обґрунтованим планом, а бажанням керівництва бізнесом знайти кого-то, хто купить продукцію. Це пов'язано з незнанням методів і технологій стратегічного маркетингового планування для гарантій збуту. Але ж технології дозволяють отримувати запланований результат, будь то пиріжки або частка ринку.
Модуль вельми корисний і для введення нових продуктів і брендів в ринок України та інших країн, його ключові положення схвалені ЄБРР в рамках програми допомоги ЄС малому і середньому бізнесу EU4Business, в якій брав участь автор.
Програма
Час | Тема | |
10.00-11.30 | Досвід та практика входу на нові ринки
| |
11.30-11.45 | Перерва | |
11.45-13.15 | Гарантії продажів та їх оцінка: формула розрахунку втрачених можливостей бізнесу в грошах «Lost Oportunities Formula Test»
| |
13.15-14.00 | Обідня перерва | |
14.00-15.30 | Інноваційна технологія LOFT стратегічного маркетингу для захоплення долі ринку та входу на нові ринки
| |
15.30-15.45 | Перерва | |
15.45-17.30 | Інноваційний стратегічне планування: інвестиційний проект з інвестиціями в маркетинг
|