Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Тренінг «Категорійний менеджмент»

Дати проведення: 4-5 квітня 2024 р.

Бізнес-тренер: Олександр Бакка

Запрошений викладач BSK, бізнес-тренер, консультант, контент-лідер програми «Управління продажами». Експерт у побудові системи збуту, команди і просування продукту.

Аудиторія:

  • Власники бізнесу, Генеральні / Виконавчі / Комерційні Директори.
  • Керівники відділів: Закупівлі / Продажі / Маркетинг / Трейд Маркетинг / Аналітика
  • Менеджери відділів: Закупівлі / Продажі / Маркетинг / Трейд Маркетинг / Аналітика
  • Спеціалісти відділів: Закупівлі / Продажі / Маркетинг / Аналітика
  • Всі, хто бажає та готовий опанувати навички найбільш ефективного зі світових процесів

Цілі тренінгу:

  • Зрозуміти основні принципи роботи
  • Зрозуміти фактори ризиків та успішності
  • Зрозуміти та опанувати основні етапи робіт
  • Опанувати та освоїти спеціальні техніки, що застосовуються
  • Поєднати теорію з практикою – Ваші кейси
  • Питання / Практика / Зворотній зв'язок

Формат:

  • 2 дні з 10:00 до 18:00
  • Група не більше 15 осіб
  • Індивідуальний підхід

Програма також реалізується в корпоративному форматі на замовлення компаній.

Вартість участі:

1 учасник - 7 500 грн

Знижки:

  • 5% - 2 учасника від однієї компанії;
  • 10% - 3-5 учасників від однієї компанії;
  • 12% - випускники та слухачі програм BSK.

Існує два види послуг, що надаються:

  • Освітні послуги (сума без ПДВ)
  • Інформаційно-консультаційні послуги (з врахуванням ПДВ 20%)

У вартість входить:

  • авторські роздаткові матеріали;
  • іменні сертифікати
  • кава-паузи 

Програма тренінгу

Назва блоку та основні теми, що розкриваються

Практика та розробки

РОЛЬ І ЗАВДАННЯ КАТЕГОРІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ТОРГІВЕЛЬНІЙ КОМПАНІЇ

2 години

 
  • Що таке «Категорійний менеджмент» і яким чином він пов'язаний з маркетингом та продажами.
  • Вплив категорійного управління на бізнес-результат всього підприємства.
  • Як позиціонується моя компанія чи хто ми для наших клієнтів та постачальників.
  • Потреба у Товарі та аналіз товарів за параметрами впливу.

Інструменти: Міні-лекція, обговорення, вправи.

 
  • Учасники розуміють ступінь впливу якісного управління категоріями на весь бізнес компанії і першоджерела інформації в постановці цілей для Категорійного менеджменту.
 

МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ В УПРАВЛІННІ КАТЕГОРІЯМИ ТОВАРІВ

5 годин

 
  • «Товар»: визначення терміна, роль у маркетинговому комплексі, класифікація.
  • Життєвий цикл та Конкурентоспроможність товару.
  • Принципи сегментування ринків та споживачів.
  • Private label як інструмент товарної політики у роздрібній компанії.
  • Як виділити категорії та розробити їх структури.
  • Як сформувати асортимент (у т.ч. Матриця зростання від BCG) та керувати ним.
  • Як розподілити торгові площі між категоріями.

Інструменти: Практичні вправи, інформаційне повідомлення, індивідуальні та групові завдання

 
  • Учасники розуміють різницю між «товаром» і «брендом».
  • Вони можуть оцінити необхідність та роль Private label у бізнесі роздрібного продавця.
  • Відпрацьовано навички оцінки конкурентоспроможності товару, сегментування товарів та споживачів.
  • Учасники тренінгу можуть практично працювати з поняттями Асортиментна матриця, Товарна група, Товарна категорія.
 

ПРАКТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ КАТЕГОРІЯМИ

7,5 годин

 
  • Правило Парето.
  • Рентабельність товару.
  • Сполучений ABC-XYZ аналіз.
  • Розрахунок оборотності товарних запасів.
  • Модель оптимального розміру замовлення.
  • Визначення рівня страхового запасу.
  • Як сформувати оптимальний розмір замовлення товару?
  • Що робити з надлишками та дефіцитом (у т.ч. Методи FIFO та LIFO).

Інструменти: Інформаційне повідомлення, індивідуальні практичні завдання, обговорення, зворотний зв'язок

 
  • Учасники розуміють та можуть самостійно використовувати різні практичні інструменти з управління (формування) товарними категоріями.
  • Навичка аналізу номенклатури для селекції товарів та категорій, що максимально відповідають завданням бізнесу.
 

ФАКТОРИ СТАБІЛЬНОГО ЗРОСТАННЯ ПРОДАЖУ

1,5 години

 
  • Торговий маркетинг як інструмент розвитку продажів

Інструменти: Інформаційне повідомлення, групові завдання, презентації, коментарі тренера.

 
  • Встановлюється чітка роль торгового маркетингу у формуванні лояльності бізнес-партнерів і контрольованому розвитку торгового каналу. Учасники розробляють у групах та презентують плани програм торговельного маркетингу.
 

Після закінчення тренінгу всі учасники отримують спеціальне «домашнє» завдання

Любов Круковська Дізнатися детальніше: Любов Круковська
+38 044 339 90 63
+38 097 601 61 21
office@krok.edu.ua