А ось і сюрприз - цікава, а головне, корисна стаття:
  12 способів зібрати інформацію про потенційного клієнта.
  Перш, ніж взяти в руки телефон і набрати номер, вивчіть свого майбутнього співрозмовника! Досвід провідних продавців показує, що це - половина успіху. 
  Найгірше, що можна придумати, - звертатися до людини з комерційною пропозицією без будь-якої підготовки. Мало кому вистачить терпіння відповідати на десятки питань, тому багато хто відразу кладуть трубку або слухають з неприхованим роздратуванням. 
  У блозі HubSpot опублікований список, що включає 14 можливих джерел інформації про потенційних клієнтів. Ми відібрали 12 з них, які можна використовувати в практиці вітчизняних підприємств. 
  Звичайно, у вас може не бути часу на те, щоб вивчити всі - це нормально. Переконайтеся, що переглянули хоча б кілька. Чим більш персоналізованих буде ваше звернення, тим вище шанс перетворити співрозмовника в покупця. Успіхів! 
  1. LinkedIn 
  Це - золота жила для досліджень. Якщо у вас є час на вивчення тільки одного джерела, можна обмежитися профілем потенційного клієнта на цьому сайті. 
  Зверніть увагу на наступну інформацію:
- поточна посада і місце роботи. Багато хто вказує проекти, в яких брали участь, і перелік основних обов'язків. Це дозволить зрозуміти, що в компетенції людини, до якого ви плануєте звернутися, а що - ні;
 - попередній досвід роботи. Потенційний клієнт вперше приймає рішення про покупку такого роду, або він вже робив це раніше?
 - загальні контакти. Згадайте цих людей в розмові і запитайте, як вони познайомилися. Це може допомогти в розбудові довірчих відносин зі співрозмовником;
 - групи. Перегляньте групи, в яких складається клієнт, щоб зрозуміти, які теми йому цікаві;
 - останні дії. Вивчіть матеріали, якими він нещодавно поділився.
 
 2. Персональний вхід в Twitter 
  Вивчення постів допоможе вам дізнатися про інтереси замовника (перегорніть стрічку, щоб зрозуміти, як вони змінювалися з плином часу). Прочитайте кілька статей, посилання на які він опублікував. 
  3. Корпоративний аккаунт в Twitter 
  Яким контентом компанія ділиться і як його презентує? Ви зможете зрозуміти, як краще піднести свою пропозицію іншому учасникові майбутнього розмови. 
  4. Прес-релізи компанії і публікації в ЗМІ 
  Перегляньте останні згадки в пошуках важливої інформації: фінансових звітів, оголошень про зміну керівного складу, презентації нового продукту і т.п. 
  5. Прес-релізи та публікації основних конкурентів 
  Якщо інша компанія, що працює в тій же сфері, впровадила важливі зміни протягом декількох останніх місяців, це може вплинути на сприйняття вашої пропозиції. З'явиться воно конкурентною перевагою або зайвими витратами на тлі більш насущних проблем - залежить від подачі. 
  6. Фінансова звітність компанії 
  Якщо можливо, знайдете фінансові звіти в відкритих джерелах. Це дасть вам зрозуміти, з якими труднощами стикається потенційний замовник і оцінити реальний стан справ в компанії. 
  7. Блоги 
  Читайте те, що читає і пише ваш клієнт. Якщо він веде блог, не полінуйтеся вивчити кілька свіжих публікацій та коментарів до них перш, ніж дзвонити. Відвідайте популярні галузеві сайти і ознайомтеся з новими статтями, щоб бути в курсі тенденцій і перспектив ринку. 
  8. Профіль в Facebook 
  Це - ще одна можливість зрозуміти, чи є у вас спільні знайомі, на яких можна послатися під час розмови. А ще - дізнатися співрозмовника ближче. Звичайно, не варто використовувати занадто особисту інформацію, але дані про його захоплення або улюблені фільми можуть вам стати в нагоді. 
  9. Система автоматизації маркетингу 
  Навіть якщо ви плануєте перший дзвінок клієнту, введіть його ім'я та прізвище у внутрішню систему своєї компанії. Можливо, він знає про ваш продукт більше, ніж передбачалося. Використовуйте отриману інформацію, щоб скорегувати стратегію своєї поведінки під час розмови. 
  10. CRM-система 
  Перевірте, чи не працював хтось із ваших колег з цим клієнтом раніше. Якщо виявиться, що шляхи компаній вже перетиналися, дізнайтеся, що сталося. 
  11. Пошук в Google за назвою компанії 
  Вивчіть новини, які не потрапили на сторінку з прес-релізами: хороші і погані. Вибирайте надійні джерела, які публікують тільки перевірену інформацію. 
  12. Пошук в Google по імені клієнта 
  Візьміть ім'я і прізвище в лапки, щоб отримати всю можливу інформацію про людину. Можливо, він переміг у змаганнях з кулінарії або на дозвіллі грає на трубі. Прийміть це до відома. 
  Стаття взята з ресурсу - https://dirclub.ru/12-sposobov-sobrat-informatsiyu-o-potentsialnom-kliente/ 
  До зустрічі на семінарі!