Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Семінар «Мистецтво мерчандайзингу»

Бізнес-тренер: Олександр Бакка

Запрошений викладач BSK, бізнес-тренер, консультант, контент-лідер програми «Управління продажами». Експерт у побудові системи збуту, команди і просування продукту.

Формат:

  • 1 день з 10:00 до 18:00
  • Група не більше 15 осіб
  • Індивідуальний підхід

Програма також реалізується в корпоративному форматі на замовлення компаній.

Аудиторія:

  • Власники бізнесу, Генеральні / Виконавчі / Комерційні Директори
  • Керівники відділів: Закупівлі / Продажі / Маркетинг / Маркетинг / Аналітика
  • Менеджери відділів: Закупівлі / Продажі / Маркетинг / Маркетинг / Аналітика
  • Спеціалісти відділів: Закупівлі / Продажі / Маркетинг / Аналітика
  • Всі, хто бажає та готовий опанувати навички найбільш ефективного зі світових процесів

Вартість участі:

1 учасник - 3 900 грн

Знижки:

  • 5% - 2 учасника від однієї компанії;
  • 10% - 3-5 учасників від однієї компанії;
  • 12% - випускники та слухачі програм BSK.

У вартість входить:

  • авторські роздаткові матеріали;
  • іменні сертифікати
  • кава-паузи

Назва блоку

Основні розкриті теми

Практика та розробки

МЕРЧЕНДАЙЗИНГ ЯК ПРИКЛАДНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОДАЖУ

1 година

Роль і місце мерчендайзингу в сучасному маркетингу. Його вплив на продажі.

Інструменти: Інформаційне повідомлення, обговорення.

 
  • Учасники повною мірою усвідомлюють важливість якісного мерчандайзингу в торговельній точці.

 

«Три кити», які роблять продаж потенційно можливим: наявність (запас), видимість, доступність продукту.

Психологічні закони та прийоми в мерчандайзингу.

Інструменти: Інформаційне повідомлення, обговорення, вправа, моделювання ситуацій, коментарі тренера.

 
  • Розуміння мінімальних умов для продажу продукту. Навички розрахунку оптимального запасу в торговельній точці. Розуміння вимог до видимості та доступності продукту з точки зору покупця.
 

ЩО ГЕНЕРУЄ ПОКУПКУ І ЯК КЕРУВАТИ ВИБОРОМ ПОКУПЦЯ

3 години

Як визначити оптимальний асортимент, враховуючи власні корпоративні стандарти, фізичні можливості точки продажів, фінансову доцільність, асортимент конкурентів.

Інструменти: Інформаційне повідомлення, дискусії, вправа.

 
  • Учасники вміють визначати оптимальний асортимент продуктів для торгової точки.

 

Технології, що продають ВАШ продукт:

  • закони: "Фігури і фону", "Рівня очей", "Мертвої зони", «Групування", "Перемикання уваги", "7 ± 2".
  • закони зорового сприйняття кольору і освітленості.
  • аромамаркетинг.

Інструменти: Міні-лекція, аналіз найкращих практик в індустрії, практичні вправи, коментарі тренера.

 
  • Учасникам відома низка технологій мерчандайзингу і вони розуміють, як за їхньою допомогою найвигідніше представити свої продукти в торговельній точці. Додаткові роздаткові матеріали.
 

ЯК ЕФЕКТИВНО ОРГАНІЗУВАТИ ТОРГОВИЙ ПРОСТІР

1 година

Як забезпечити видимість і зовнішню привабливість торгової точки для потенційного покупця.

Ефективність торгового простору: інтер'єр; номенклатура і розміщення торговельного обладнання та дод. місць; ефективне розміщення постійних і тимчасових рекламних матеріалів.

Інструменти: Інформаційне повідомлення, розробка типових планів торгових точок

 
  • Учасники знають: як виділити потрібний магазин на загальному тлі для залучення всередину потенційного покупця; яким умовам має відповідати інтер'єр і внутрішнє обладнання. Зрозумілі принципи його ефективного розміщення.
 

МЕРЧЕНДАЙЗИНГ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ

3 години

Особливості мерчендайзингу вашого Продукту (товару).

Крос-мерчендайзинг, поняття фейсингу, ефективне розміщення POSM, персонал магазину.

Розробка планограм.

Забезпечення успішності маркетингових активностей з просування.

Бізнес-гра для закріплення набутих знань та навичок.

Інструменти: Міні-лекція, аналіз найкращих практик в індустрії, обговорення, розробка планограм

Базуючись на тих стратегічних завданнях у продажах і просуванні продуктів, які стоять перед учасниками, вони самостійно можуть вибрати найефективніший варіант викладення конкретного Продукту і скласти планограму для вітрини.

Любов Круковська Дізнатися детальніше: Любов Круковська
+38 044 339 90 63
+38 097 601 61 21
office@krok.edu.ua