Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Всесвітній тиждень креативності та інновацій 2025 в Україні: як це було в Бізнес Школі КРОК

Вже традиційно з 15 квітня 2025 року стартував Всесвітній тиждень креативності та інновацій 2025, який об’єднав 160 країн світу, а в  Києві подія відбулася вп’яте завдяки зусиллям Бізнес Школи КРОК, офіційного партнера глобальної ініціативи ООН в Україні.

Головною темою цьогорічного заходу стала "Blue Creativity", яка поєднує творчість, екологічне мислення, турботу про психічне здоров’я та інновації задля сталого розвитку.

В рамках  цього непересічного заходу відбулося декілька подій :

  • Панельна дискусія «Blue Creativity в бізнесі: бізнес-моделі майбутнього», де представники українських компаній та громадських організації поділилися реальними кейсами трансформацій і новаторських рішень. Серед спікерів були представниці таких компаній, як Нова пошта, МХП, Kernel, Recast Plastic, а також ASDE – Асоціації експертів сталого розвитку. Модераторкою заходу була Ольга Карпова, CEO Бізнес Школи КРОК. «Девіз цього року присвячений воді, бо саме вода є уособленням всього живого на землі, і ми, маємо цінувати цей ресурс, який подарувала нам природа. Ми всі маємо бути як вода: адаптивні, живі, глибокі. І сьогодні креативність – це не тільки про ідеї, а про стійкість і оновлення», — зазначила Ольга Карпова.
  • Креативний воркшоп зі створення бізнес-моделей майбутнього, орієнтованих на сталий розвиток. Захід провела Оксана Сєдашова – доцентка Бізнес Школи КРОК, Міжнародна амбасадорка креативності, ініціаторка проєктів розвитку креативності в бізнесі. Учасники воркшопу мали можливість не просто познайомитись з компонентами сучасної сталої бізнес-моделі, орієнтованої на відповідальне підприємництво, а відчути його через практичні бізнес-кейси, взаємодію та імпровізацію. «Учасники не просто слухали, а творили: комунікацію, ідеї, рішення. Це був глибинний діалог, живий обмін і чесний пошук відповідей, яким бути бізнесу майбутнього», - поділилася Оксана Сєдашова.
  • Креативний лекторій «Blue Minds», де зібралися вчені, які досліджують тіло, мозок і клімат, щоб поговорити про творчість як ресурс. Своїм баченням поділилися: Світлана Краковська – кліматологиня, учасниця Міжурядової групи експертів зі зміни клімату (IPCC), Петро Чорноморець – психофізіолог, Катерина Шаванова — біологиня, популяризаторка науки. Вони говорили про те, як мислити не за інерцією, а з урахуванням змін довкілля, як креативність впливає на нейропластичність, чому «екологія мозку» не менш важлива, ніж екологія планети, а наука для бізнесу – важливий драйвер розвитку.
  • Діалоги про креативність у клубній книгарні «Наш Формат», де пройшли зустрічі з письменницями Славою Світовою та Юлією Сиромолот. Говорили про силу історій та творчу впевненість, оглядали кращі книжки з креативності та активували власну креативність через сторітелінг.

 

Події цього тижня продемонстрували, що креативність – не особливий дар, привілея чи розкіш, недоступна кожному, а необхідність у складні часи трансформацій та пошук відповідей кожного на виклики, що існують на  планети. Тема Blue Creativity надихнула підприємців, науковців, освітян і митців шукати нові способи мислення, дії та співпраці, які враховують як економічну ефективність, так і гуманність, етичність та екологічність. Бізнес Школа КРОК вдячна Оксані Сєдашовій, амбасадору креативності в Україні за її невтомну активність по організації цього заходу, за енергію, драйв, за просування креативності в бізнесі і в суспільстві, небайдужість та завзятість.

 

Якщо ви зацікавлені в розвитку креативності через опанування спеціальних методик і інструментів, запрошуємо на авторську програму Оксани Сєдашової  Креативне мислення https://bs.krok.edu.ua/modulni-programi/kreativne-mislennja-basics/.