17 квітня 2020 року 10:00 - 11:00
Спікер - Петро Савич. Маркетолог, бізнес-консультант, засновник Sales Marketing System. Вибудовує системний маркетинг для керівників компаній на автопілоті.
Мета
Навчити застосовувати креативне мислення в маркетингу - як творчо підбирати інструменти і будувати комунікації в маркетингу
Короткий опис
За годину практичного воркшопу ви навчитеся розробляти унікальне позиціонування своєї компанії на ринку і створювати маркетингові повідомлення для залучення клієнтів до свого продукту, використовуючи стратегії креативного мислення. На воркшопі будуть вправи на креативність для побудови маркетингових комунікацій.
В результаті участі, учасники:
- Зрозуміють, як вміння креативно мислити дозволить вам відбудуватись від конкурентів і виглядати унікально на ринку.
- Навчаться практичного використання інструментів позиціонування.
- Зрозуміють, як правильно будувати маркетингові комунікації зі своєю цільовою аудиторією.
Кому будуть корисні ці знання?
Підприємцям, керівникам, бізнесменам будь-якого рівня.