Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Як отримати визнання підлеглих? 10 порад для керівників

Ефективність і злагодженість дій колективу, швидкість виконання завдань багато в чому залежать від взаємодії керівника і підлеглих. Саме тому так важливо встановити і підтримувати толерантні ділові взаємини.

Рекомендації для гарного керівника

Кожен керівник повинен пам'ятати, що будь-який підлеглий - людина зі своїми інтересами і проблемами. Власні цілі і переживання для неї первинні. З огляду на це і особливості індивіда, а також з врахуванням принципів бережливого виробництва, можна легко домогтися його ефективної і злагодженої роботи.

Нова мітла по-новому не мети. Перш за все важливо пам'ятати, що прихід на керівну посаду не привід для миттєвих змін. Не варто все трощити і вносити нововведення. Придивіться і подумайте, що варто змінити, а який досвід і традиції будуть корисні в майбутньому. Такий підхід обов'язково буде корисний гарному керівникові.

Посміхайтеся. Домашні та особисті проблеми не варто відображати на роботі. Навіть якщо вас підвели клієнти або партнери, не варто переносити емоції на колектив. Будьте стримані і привітні.

Навчіться слухати і чути. Навіть при сильній зайнятості слід відволіктися і уважно вислухати підлеглого. Вникнувши в проблему і спробувавши її вирішити можна досягти взаєморозуміння і високої віддачі. Часто у співробітників з'являються чудові ідеї, запровадивши які, легко вирішити поставлені завдання або піднятися на новий рівень.

Будьте уважні до підлеглих. Керівник, який помічає зміни в іміджі, які пам'ятає про важливі події в житті підлеглих, обов'язково заслужить поваги. Чуйно реагуйте на прохання співробітників. Встановити нову кавоварку в кімнаті відпочинку - це дрібниця, але буде відзначено підлеглими.

Не вказуйте. При виникненні проблеми, позаштатної ситуації спробуйте обійтися без прямих вказівок. Спробуйте знайти рішення спільно, поцікавтеся думкою співробітника. У більшості випадків підлеглі самі знають, як вчинити.

Не вичитуйте співробітника при підлеглих або колегах. Вказати на промахи, недоробки підлеглого краще один на один. Так він швидше сприйме конструктивну критику і не затаїть на вас образу.

Не сперечайтеся. У суперечці ніколи не народжується істина. Не вислухавши аргументів підлеглого і наполігши на своїй думці, ви не отримаєте розгніваного співробітника, який може вчинити по-своєму.

Не піддавайтеся на провокації. Конфронтація в колективі або між керівництвом і підлеглими однозначно не сприяє ефективній роботі. Конфлікт - це найкращий спосіб підірвати авторитет керівника і порушити функціонування компанії.

Хваліть підлеглих. Ми часто відзначаємо промахи і недоробки, але забуваємо подякувати за хорошу роботу і виявлену ініціативу. Такий підхід керівника знижує мотивацію персоналу, призводить до небажання виділитися, проявити себе. Щира похвала іноді здатна творити чудеса.

Навчайтеся і сприяйте навчанню підлеглих. Удосконалення навичок і професійних якостей - запорука плідної роботи та конкурентності компанії. Вивчення спеціальної літератури, відвідування семінарів і тренінгів буде ефективною підмогою в підвищенні працездатності колективу.

Проявіть чуйність, дотримуйтесь цих порад, і ви обов'язково здобудете у підлеглих авторитет.

 

Як вдало вписатися до нового колективу

Презентація програми General MBA 9 вересня