Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Вебінар: Економіка Performance Маркетингу — ключ до прибуткового бізнесу

Дата: 16 вересня 2025 року

Час: 17.00-18.30

Формат проведення: Онлайн

Гест-спікер: Микола Скоропадський

Підприємець, засновник та СЕО успішного агентства Digital Маркетингу Penguin Тeam та ecommerce-проєкту TiDivi.

Для кого:

Власники бізнесу, маркетологи, керівники відділів продажів, аналітики

Якщо ви не розумієте економіку performance маркетингу — ви не керуєте прибутком. Ви керуєте витратами.

На цьому вебінарі ми розкладемо performance маркетинг по поличках — від базових понять до глибокої аналітики, яка дозволяє масштабувати бізнес.

Що буде на вебінарі?

Що таке Performance Маркетинг?

  • Як він працює в e-commerce та лідогенерації
  • Чому це не просто реклама, а модель управління бізнесом

E-commerce: Від “прибутку” до “показів” в Google Ads

  • Маржинальність vs Націнка: у чому різниця?
  • Чому маржинальність не може бути >100%, а націнка — може
  • ROI, ROMI, ROAS: як пов’язати ці метрики з реальним прибутком
  • Google Ads: як читати CPC, Impressions, Impr. Share та інші показники

Лідогенерація: Від “прибутку” до “показів” в Google Ads

  • LTV, Churn rate, CAC: як рахувати і навіщо це знати
  • Хто такі Lead, MQL, SQL, Client — і як їх правильно рахувати
  • Google Ads: як аналізувати ефективність кампаній

Після вебінару ви зможете:

  • Побудувати ефективну модель performance маркетингу для свого бізнесу
  • Розуміти, як реклама впливає на прибуток, а не просто на кліки
  • Аналізувати рекламні кампанії через призму економіки