Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Через управління емоціями – до ефективних показників бізнесу

Бізнес Школа КРОК продовжує розширяти географію корпоративної бізнес-освіти, і цього разу вперше реалізувала навчання в Маріуполі. Так, 18 вересня в компанії MTL – Maritime Logistics (м. Маріуполь), що надає судновласникам комплексну послугу з управління морськими судами, відбувся тренінг «Емоційний інтелект для керівників та співробітників».

Тема емоційного інтелекту стає все затребуванішою в бізнесі, адже сучасні бізнес-лідери розуміють, що не тільки рівень розвитку професійних навичок співробітників впливає на загальні результати, але й особистісні якості, вміння й характеристики працівників. Директор та персонал компанії разом з бізнес-тренером, доцентом Оксаною Сєдашовою опановували знання з емоційного інтелекту в діловому середовищі, знаходили свої сильні та слабкі сторони, вчились емпатії та ненасильницькому комунікативному впливу, замислювались на тим, чому вони відчувають ту чи іншу емоцію або почуття і як це впливає на результати роботи, а також вчились проактивно мислити та діяти.

Дослідження проблемних сторін до початку тренінгу та інтерактивні методи навчання впродовж тренінгу дозволили зробити навчання дорослих невимушеним і легким, хоча і досить трансформуючим. Попереду учасників чекаю виконання домашніх завдань з перевіркою та зворотнім зв’язком бізнес-тренера, індивідуальні рекомендації щодо розвитку структурних компонентів емоційного інтелекту співробітників, шліфування та відпрацювання навичок.

За відгуками учасників, вдалось глибше зрозуміти тему емоційного інтелекту, структурувати свої раніше набуті уявлення про значення емоцій та управління собою, краще пізнати себе та колег, а тренер створила надихаючу атмосферу, в якій навчання було цікавим і продуктивним. Ми вдячні компанії Maritime Logistics за довіру та можливість розвивати персонал. Запрошуємо компанії до корпоративного навчання з актуальних тем бізнес-розвитку, спрямованих на досягнення амбітних цілей та отримання якісних результатів через вдосконалення персоналу!