Менеджмент
Ваших
Амбіцій

BSK виступить партнером тренінгу «Джедайський маркетинг»

Бізнес школа КРОК виступить партнером тренінгу «ДЖЕДАЙСЬКИЙ МАРКЕТИНГ», який відбудеться 23 лютого 2016 року у м. Київ

Як спланувати розвиток системи маркетингу та продаж для свого бізнесу на рік вперед 

ВИ ПЛАНУЄТЕ РОЗВИВАТИ СВІЙ БІЗНЕС?
Чи прагнете "пересидіти" кризу, доки все стихне?

Деякі підприємці діють за логікою страуса - ховають голову в пісок, намагаючись не реагувати на ті виклики та загрози, які спіткали економіку нашої країни, і позначились на більшості компаній. 
Вони вважають, що якщо не "робити різких рухів", то все якось "саме пройде", і "якось буде". 
Але саме таких підприємців в першу чергу виносить за борт - їхні компанії закриваються, бізнес банкрутує, а конкуренти перехоплюють клієнтів. 

  • Якщо ж ви хочете бути Мисливцем а не Здобиччю,
  • Якщо для вас "Криза" - не страшна загроза, а Можливість для Розвитку
  • Якщо ви готові рухатись вперед, розвивати свою компанію, та здобувати нових вершин навіть в умовах нестабільності  

ТО ЦЕЙ ТРЕНІНГ САМЕ ДЛЯ ВАС

На цьому тренінгу ми будемо говорити (!найголовніше - навчимо вас): 

  • як примусити клієнтів платити вам гроші за ваш товар чи послугу, не запитуючи про ціну;
  • як регламентувати та автоматизувати ваш відділ маркетингу та продаж;
  • як скласти стратегію Розвитку вашого бізнесу на рік вперед 

Які питання будуть розкриті на тренінгу:

  • Ідеальний клієнт. Як він виглядає, скільки їх, які мотиви комплекси та бажання в нього в голові
  • Де шукати ідеального клієнта. ЯК йому сказати про вас та вашу компанію.
  • Як встановлювати контакт. ЩО потрібно йому сказати, щоб він вас почув, і головне – замовив ваш товар/послугу
  • Що робити з вашими продавцями та маркетологами. Звільняти, набрати нових, чи навпаки подякувати та дати премію  
  • Як зрозуміти, що підрядники по маркетингу вас дурять?
  • Як сформулювати ціну на свої товари та послуги, щоб отримати максимальний прибуток?
  • Бюджети на маркетинг. Як затрати перетворити на інвестицію?
  • Як зробити відділ маркетингу та продаж керованим та прогнозованим
  • Який по розміру штат продавців та маркетологів потрібно тримати у себе в компанії.
  • Скільки підрядників та яких саме потрібно найняти для ефективного маркетингу.

Реєструйтесь!