Менеджмент
Ваших
Амбіцій

StartUp Basics

Знижки:

  • Командам з 2-х чоловік - 7%;
  • Командам від 3-х чоловік і більше - 10%.

Чому з'явилася програма:

після вивчення та аналізу еко-системи старт-апів в Україні компанією Kevuru був зроблений висновок щодо низького рівня підготовки підприємців і нерозуміння ними того, як старт-ап необхідно розвивати.

В чому користь від програми:

впродовж програми учасники будуть залучені до процесу створення та перевірки гіпотез реального старт-апу - від пошуку ідеї та перевірки гіпотез до створення презентації для інвесторів на ранній стадії інвестування.

Для кого:
підприємці, команди стартапів на ранній стадії розвитку

Результат, який Ви отримуєте:

розуміння, того що таке бізнес-модель старт-апу, фундаментальні основи для розвитку старт-апу, ключові методології пошуку і підтвердження Value Proposition, побудова MVP, розуміння Lean Management, створення презентації для інвесторів

Автор програми:

бізнес-тренер Олег Гончаренко,
MBA INSEAD (Франція / Сінгапур), керуючий партнер компанії Kevuru, має більш ніж 16-річний досвід у сфері ІТ, в консалтингу, FMCG індустрії. Галузь експертизи: розвиток корпоративної стратегії; створення і розвиток старт-апів; удосконалення операційної діяльності; розвиток організаційної структури бізнесу, включаючи KPI систему; розвиток бізнес-процесів; маркетингові та корпоративні комунікації, оптимізація структури витрат, бережливе виробництво; командоутворення; мотивація.

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

(3 год.)

1.1 Що таке компанія

1.2 Бізнес-модель

1.3 Ціннісна пропозиція

(3 год.)

1.4 Клієнтські сегменти

1.5 Канали

1.6 Взаємовідносини з клієнтами

(3 год.)

1.7 Джерела доходів

1.8 Основні ресурси

(3 год.)

1.9 Основні Партнери

1.10 Основні види діяльності

(6 год.)

Практична робота у групах (1-я презентація)

(3 год.)

1.11 Витрати

1.12 Гіпотези та здогадки

(3 год.)

1.13 Процес формування клієнтської бази

1.14 Чотири фази формування клієнтської бази

(3 год.)

1.15 Чотири фази формування клієнтської бази. Прийняття рішень.

1.16 Клієнтська база, сформована засновниками

(3 год.)

1.17 Перевірка гіпотези

1.18 Мінімально життєздатний продукт

(6 год.)

Практична робота у групах (2-я презентація)

(3 год.)

1.19 Pivot

1.20 Виявлення цільової аудиторії

(3 год.)

1.21Фази виявлення цільової аудиторії

1.22 Фази виявлення цільової аудиторії. Прийняття рішень

(3 год.)

1.23 Перевірка клієнтів

1.24 Аналіз можливостей ринку

(3 год.)

1.25 Загальний обсяг доступного ринку

1.26 Обсяг ринку

(6 год.)

Практична робота у групах (3-я презентація)

(3 год.)

Бізнес-планування (частина 1)

(3 год.)

Бізнес-планування (частина 2)

(3 год.)

Підготовка презентації фінального проекту (частина 1)

(3 год.)

Підготовка презентації фінального проекту (частина 2)

(6 год.)

Презентація фінального проекту

Умови:

Період  навчання: 3 місяці

Форма навчання:
Вечірні заняття 2 рази на тиждень ( вівторок, четвер) та інтенсивні одноденні модулі по суботам 1-2 рази на місяць

Вартість участі: 9900 грн. 

Вартість включає:

  • Навчання в комфортних аудиторіях
  • Місце проведення занять – Університет КРОК, район зі зручною транспортною розв’язкою
  • Навчальні матеріали, консультації контент-лідера, зустрічі з гест-спікерами
  • Сертифікат BSK & Kevuru Ventures  



реєстрація на участь у програмі