Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Модуль програми «Управління продажами». Стратегічне планування в продажах: логіка, підходи, технології

Модуль: Стратегічне планування в продажах: логіка, підходи, технології

Тренер: Олександр Бакка

(1 день)

Тема Зміст
Принципи функціонування успішної компанії  
  • Принципи існування компанії на ринку: від Місії та Цінностей до особистих цілей співробітників
  • Види та призначення організаційних структур
  • Що таке «стратегія»
  • Проекція корпоративних цілей на індивідуальні KPI співробітника
  • Сучасні технології визначення мети - BalancedScorecard (Збалансована система показників)
  • Основні сучасні тренди, що впливають на розвиток та управління продажами
  • Специфіка підходів у B2B, B2C та B2G
 
Управління територією для отримання максимальних продажів

Аналіз території:

  • аспекти, які необхідно оцінити
  • оцінка потенціалу території
  • Екстраполяція даних

Класифікація каналів продажу та їх стратегічне призначення

  • Стратегічне призначення каналів продажу та принципи управління ними
  • Оцінка важливості каналу та постановка цілей
  • Вибір майбутнього партнера (-ів) у каналі

Класифікація клієнтів:

  • Сегментація
  • Три типи критеріїв сегментації
  • модель сегментації на базі потреб клієнта
  • Джерела даних для сегментації

Розробка пропозиції під «клієнтський сегмент»:

  • Необхідна умова продажу Продукту (Послуги)
  • Як розробити «цінність» Продукту (Послуги) під сегмент клієнта

Як ефективно покрити територію:

  • Нумеричне покриття. Зважене покриття
  • Розміщення пріоритетів у покритті
  • оцінка необхідних ресурсів у т.ч. визначення оптимальної чисельності торгового персоналу
  • Написання Плану розвитку території
 
Важливі інструменти розвитку продажів  
  • Торговий маркетинг як інструмент розвитку продажів у каналі
  • Технології прогнозування та аналізу продажів
  • Контроль та системи звітності
 

 

зареєструватись