| Управління територією для отримання максимальних продажів | Аналіз території: - аспекти, які необхідно оцінити
- оцінка потенціалу території
- Екстраполяція даних
Класифікація каналів продажу та їх стратегічне призначення - Стратегічне призначення каналів продажу та принципи управління ними
- Оцінка важливості каналу та постановка цілей
- Вибір майбутнього партнера (-ів) у каналі
Класифікація клієнтів: - Сегментація
- Три типи критеріїв сегментації
- модель сегментації на базі потреб клієнта
- Джерела даних для сегментації
Розробка пропозиції під «клієнтський сегмент»: - Необхідна умова продажу Продукту (Послуги)
- Як розробити «цінність» Продукту (Послуги) під сегмент клієнта
Як ефективно покрити територію: - Нумеричне покриття. Зважене покриття
- Розміщення пріоритетів у покритті
- оцінка необхідних ресурсів у т.ч. визначення оптимальної чисельності торгового персоналу
- Написання Плану розвитку території
|