10:00 - 11:30 | Тема 1. Фінансова звітність як джерело інформації для прийняття управлінських рішень - Форми фінансової звітності:структура, користувачі, зв’язки між фінансовими звітами.
- Яку інформацію можна отримати з фінансової звітності, і що не показує фінансова звітність?
- Баланс як основне джерело фінансової інформації.
- Звіт про фінансові результати: у чому різниця між показниками прибутковості EBITDA, EBIT, EBT?
- Звіт про рух грошових коштів: для чого існують 2 методи розрахунку грошових потоків?
|
11:30 – 11:40 | Кава-пауза |
11:40 - 13:15 | Тема 2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства: сучасні інструменти та методики - Аналіз ліквідності балансу та платоспроможності підприємства (ознаки та види платоспроможності; ліквідність активів, балансу, підприємства; причини неплатоспроможності підприємства; коефіцієнти ліквідності та платоспроможності).
- Аналіз майна підприємства (класифікація та структура активів підприємства; аналіз руху основних засобів; аналіз оборотних активів).
- Аналіз джерел формування капіталу підприємства (структура капіталу підприємства; що таке фінансовий та операційний цикл? оцінка потреби у залученні капіталу).
- Аналiз фiнансової стiйкостi підприємства (система показників визначення типу фінансової стійкості).
- Аналiз прибутковості та рентабельності підприємства (економічний та бухгалтерський прибуток; види рентабельності ROA, ROE, ROI та інші).
- Застосування матриці BCG (Boston Consulting Group) у фінансовому аналізі.
|
13:15 - 14:00 | Обідня перерва |
14:00 - 15:30 | Тема 3. Фінансове планування та бюджетування в епоху турбулентності: нові тренди і тенденції - Важливість фінансової складової в оптимізації бізнес-моделі підприємства.
- Бюджетна структура підприємства та бюджетне управління.
- Підходи до формування вхідних та вихідних фінансових потоків підприємства.
- Джерела фінансування діяльності підприємств: переваги та недоліки. Спонсоринг і фандрайзинг. Чого хочуть і чого бояться інвестори? Що та кого вони шукають?
- Складання фінансового плану підприємства та звіту про його виконання.
- Zero-based budgeting (ZBB) (бюджетування на «нульовій основі»): міфи і реальність.
|
15:30 - 15:40 | Кава-пауза |
15:40 - 16:20 | Тема 4. Бюджетування як інструмент управління процесом просування інноваційної продукції на ринок - Залежність фінансових результатів підприємства від конкурентоспроможності його продукції.
- Як сформувати бюджет процесу просування інноваційної продукції на ринок?
- Застосування методу аналізу ієрархій (методу Сааті) для оцінки конкурентоспроможності інноваційної продукції.
- Варіанти управлінських рішень за результатами оцінки.
|
16:20 - 17:15 | Тема 5. Підвищення ефективності управлінських рішень на основі фінансової інформації - Психологічні пастки, що супроводжують ухвалення управлінських рішень на основі фінансової інформації.
- Як вимірюється фінансовий успіх компанії? Фінансові «сигнали тривоги» і ключові фактори ризику, на які треба зважати.
- Оцінка бізнесу: як не продешевити на переговорах?(підходи й методи оцінки вартості бізнесу; фінансова позиція підприємства; ринкова капіталізація підприємства).
|