Менеджмент
Ваших
Амбіцій

П'ять помилок при впровадженні технологій у бізнес-освіту

Впровадження технологій у бізнес-школах може принести значні переваги студентам, викладачам та іншим співробітникам. Однак типові помилки можуть перешкоджати ефективності нової технології. Ці помилки включають недооцінку важливості навчання користувачів, нехтування потребами студентів, ігнорування етичних проблем, неспроможність контролювати й оцінювати вплив технологій і ненавмисне розширення нерівності в доступі до ресурсів.

Успішне впровадження технології потребує чіткого плану, персоналізованого навчання, етичних роздумів, постійного оцінювання та стратегій справедливого доступу. Хоча нові технології, такі як штучний інтелект, ще не можуть замінити людину, вони можуть значно покращити навчальний досвід, якщо впроваджувати їх продумано та інклюзивно.

Вищі навчальні заклади, і зокрема бізнес-школи, стикаються з найважливішим завданням прийняття та впровадження нових технологій, щоб допомогти студентам отримати широкий спектр технічних, соціальних та емоційних навичок.

Ось п’ять помилок, які найчастіше допускаються під час впровадження нових технологій для викладання та навчання.

П'ять типових помилок:

  1. Недооцінка навчання користувачів і цифрової культури

Однією з найпоширеніших помилок є недооцінка важливості підготовки викладача та учнів. Інтеграція нових технологій вимагає глибокого розуміння того, чому саме обираються ці технології, як вони працюють і як їх можна використовувати. Дуже часто навчальні заклади не забезпечують належного навчання.

Викладачі, які не знайомі з розширеними функціями, швидше за все, будуть використовувати лише найпростіші функції інструментів або не використовуватимуть їх взагалі. Те саме стосується і студентів. Більш обережний підхід передбачає відповідне навчання або програми підвищення обізнаності,що забезпечують оптимальне використання технологій і покращують досвід навчання.

  1. Недостатнє врахування потреб студентів

Іншою поширеною помилкою є нехтування навчальними потребами студентів у процесі інтеграції технологій. Технології можуть позитивно змінити досвід навчання, але лише якщо вони відповідають потребам і вподобанням цільової аудиторії.Питання на які потрібно відповісти, щоб запроваджувати нові інструменти:

  • Чи краще вони працюють?
  • Чи економлять вони час?
  • Чи забезпечують вони глибше навчання?
  • Чи є вони більш інклюзивними?
  • Чи вони більш гнучкі?

Щоб забезпечити успішне впровадження, навчальні заклади повинні активно отримувати відгуки студентів і залучати їх до процесу вибору інструментів.

Адміністратори бізнес-шкіл можуть бути сумлінно переконані, що ці інструменти покращать досвід навчання студентів, пропонуючи, наприклад, легкий доступ до ресурсів, онлайн-інструменти для співпраці та можливості для інтерактивності.

Однак на етапі розгортання нерідко виявляється, що інструменти не повністю відповідають потребам студентів. Деякі студенти можуть скаржитися на неінтуїтивний інтерфейс користувача, що ускладнює навігацію та пошук відповідного вмісту. Інші можуть повідомляти про проблеми сумісності з їхніми пристроями, що обмежує їхній доступ до платформи. Тим не менш, інші можуть відчути, що інструменту бракує інтерактивності та не забезпечує ефективної взаємодії з їхнього боку, що підриває їх мотивацію та відданість.

Без належного врахування потреб споживачів функціональні можливості інструментів можуть не повністю відповідати їхнім уподобанням, що призведе до обмеженого використання та зниження рівня адаптації.

  1. Нехтування етичними проблемами

Сучасні технології, зокрема генеративний штучний інтелект, піднімають важливі етичні питання, зокрема щодо конфіденційності даних, захисту приватного життя, намірів користувачів і наслідків їхніх дій.

Кожен, особливо викладачі та студенти, мають бути навченими і поінформованими про ці аспекти. Задайте собі питання:

Що я намагаюся зробити, використовуючи ChatGPT?

Працювати менше? Працювати швидше? Змусити людей думати, що я здатний, коли я ні?

Так само, щодо етики наслідків, які наслідки моїх дій, якщо я використовую ChatGPT, не повідомляючи вчителя? Важливо включити етичну рефлексію прямо з початкового етапу планування та розробки будь-якої інтеграції.

  1. Відсутність моніторингу та оцінки

Поширеною помилкою є відсутність моніторингу та оцінки ефективності інтегрованих технологій. Щоб забезпечити довгострокове впровадження, навчальні заклади повинні запровадити надійні механізми моніторингу та оцінки для вимірювання їх впливу на викладання та навчання. Це передбачає збір відповідних даних, аналіз зворотного зв’язку студентів щодо таких аспектів, як оцінювання знань, і постійне коригування технологічних стратегій на основі результатів.

  1. Розширення нерівності у доступі до ресурсів

Нарешті, впровадження технологій, і зокрема ДАІ, може мимоволі розширити прогалини в доступі до ресурсів. Витрати, пов’язані з придбанням підписки, де це можливо, та знанням інструментів можуть виключати певних студентів, особливо тих, хто походить із соціально-економічного становища з несприятливим становищем. Без справедливої ​​стратегії технологічної інтеграції вищі навчальні заклади ризикують посилити вже існуючі відмінності в доступі до освіти, тим самим ставлячи під загрозу свою місію інклюзії та рівних можливостей. Тому вкрай важливо, щоб навчальні заклади вжили заходів для того, щоб всі студенти могли скористатися перевагами новітніх технологій.

Висновок

Впровадження технологій в освітнє середовище є складним, особливо коли питання стосуються навчання студентів із різного соціального та географічного походження.

Прийняття залежить від справжньої чіткості того, як технологія допоможе користувачам і процесу навчання. Найгірше, що ви можете зробити, це бути підхопленим просто тому, що технологія - це найновіша річ. Оскільки штучний інтелект розвивається та розвивається, етичні міркування мають бути центральними для прийняття рішень на кожному етапі. Нарешті, моніторинг і адаптація повинні стати звичайною звичкою.

 

З повним текстом статті можна ознайомитися за посиланням: https://www.globalfocusmagazine.com/five-mistakes-when-introducing-technology-in-business-education/