Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Стратегічний менеджмент: аналіз та розробка стратегії

Програма проектного семінару-тренінгу


Мета програми:
Формування в учасників тренінгу практичних навичок стратегічного аналізу і планування на довгостроковий і середньостроковий період від 1 до 2 років.

Основні завдання: 

  • Сформувати алгоритм розробки стратегії на період з урахуванням зовнішніх і внутрішніх факторів, сфокусувати ресурси компанії на виконання пріоритетних завдань;
  • Підвищити ефективність використання активів і виявити додаткові ресурси для посилення конкурентоспроможності компанії на ринку;
  • Знайти додаткові способи підвищення лояльності клієнтів;
  • Вивчити ефективні методи і техніки збору та управлінського аналізу організаційної інформації;
  • Визначити технології впровадження та контролінгу стратегічних та оперативних напрямків;
  • Визначити та проаналізувати критичні фактори успіху компанії;
  • В рамках існуючої групи людей створити оптимальну структуру взаємодії між співробітниками компанії для забезпечення подальших узгоджених дій;
  • Створити синергію командних дій;
  • Розробити річний план дій, як систему, що враховує зовнішні і внутрішні змінні.


реєстрація на участь у програмі  

Програма тренінгу

1. Значення стратегії для організації: 

  • Що таке стратегія?
  • Відмінні особливості стратегій;
  • Різниця стратегічних рівнів;
  • Види формування стратегій;
  • Оцінка стратегічних можливостей і стратегічного вибору;
  • Перевага у витратах. Перевага в диференціації;
  • Модель стратегічного процесу.

 

 

2. Формування цілей організації:

  • Цільове моделювання;
  • Облік цілей усіх зацікавлених сторін;
  • Магнетизм Цілі для співробітників Компанії;
  • Оцінка внутрішнього і зовнішнього середовища.

3. Далеке і близьке зовнішнє оточення організації:

  • Структура галузі;
  • Учасники галузевого ринку;
  • Аналіз привабливості галузі;
  • Визначення ключових факторів успіху в галузі;
  • Ключові стратегії конкурентної взаємодії;
  • Стратегічний простір

4. Стратегічний аналіз зовнішнього оточення і компанії:

  • SWOT-аналіз (аналіз чинників ближнього оточення) власної компанії, конкуруючих організацій;
  • Модель «5 сил» М.Портера
  • PEST-аналіз (аналіз факторів далекого оточення)
  • Аналіз ланцюжка створення цінності;
  • Вимоги власників;
  • Розробка та оцінка стратегічних альтернатив;
  • Розвиток системного бачення підрозділу в організації;
  • Місце і роль підрозділу в структурі організації.

5. Стратегічний маркетинг. Формування маркетингової стратегії компанії:

  • Комплекс маркетингу. 4P - 4С;
  • Аналіз цільового ринку;
  • Продуктова стратегія Компанії;
  • Ринкова стратегія Компанії;
  • Критерії вибору найбільш ефективної стратегії.

Аудиторія тренінгу: засновники бізнесу, топ-менеджери, керівники відділів і підрозділів, провідні фахівці компанії.

Розмір групи: до 15 чоловік.

Тривалість: 16 годин.