Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Маркетинг та продажі

Семінар-практикум "Маркетингові інструменти для побудови системи і розвитку продажів"

"Кожен підрозділ бачить пріоритети по-своєму, і нерідко відділи продажів і маркетингу тягнуть компанію в різні боки. Треба терміново щось робити. Але з чого починати?"

Стаття "Рішення на межі",

Адітья Джоші, Едуардо Гімененс, HBR, березень 2017

А Ви знаєте як шукати рішення на "межі"?

детальніше

 

ПРОГРАМА «Лідерство у продажах. DRIVER»

Ваша компанія та команда продавців залежать від Вас, оскільки саме Ви є ключовою ланкою для генерирування фінансового потоку компанії. Ціль програми SLP – Sales DRIVER полягає в тому, щоб допомогти Вам ефективно відігравати одну з самих головних ролей – драйверу успіху компанії, її стабільного зростання та благополуччя всіх її співробітників.

детальніше

Програма «Технології ціннісного маркетингу»


Під час даного курсу Ви отримаєте нові навички в стратегічному маркетинговому плануванні, дізнаєтеся про поведінку споживачів, навчитеся будувати міцні взаємини з Вашими клієнтами та споживачами, освоїте інструменти управління ризиками і багато іншого.

детальніше

 Програма «The Cutting Edge: Myth and Reality»

 

Наша пілотна програма створена для того, щоб допомогти знайти відповідні на питання, зокрема для тих, хто працює над створенням і впровадженням маркетингової стратегії бренду, портфеля або бізнесу. Програма розкриває кілька ключових тем у форматі розбору кейсів, лекцій та інтерактивних вправ, а також бесід та круглих столів з професіоналами в області маркетингу та маркетингових послуг. Значна частина програми буде присвячена прикладам нестандартних бізнес-рішень і маркетинговим інноваціям.

детальніше

Семінар «Ефективні клієнтські технології В2В та В2С»

Щоб вплинути на ситуацію, розроблений семінар «Ефективні клієнтські технології В2В та В2С», спрямований на набуття навичок спілкування з клієнтами, використання технологій взаємодії з різними сегментами і «ключовими» клієнтами, побудова системи управління якістю обслуговування, застосування клієнтоорієнтованого підходу в бізнесі.

детальніше