Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Бізнес модель – корисний інструмент інноватора. Вчимось аналізувати бізнес.

  • Чи хочете ви розуміти, як функціонує сучасний бізнес?

  • Плануєте запуск стартапа?

  • Шукаєте інвестора?

Тоді ви мусите досконало володіти такими інструментами, як шаблон бізнес моделей та мапа створення цінності. Вони дозволяють швидко та прагматично проаналізувати будь-який бізнес та виявити зони для покращення. 

Коротко про курс та практичну цінність

Даний курс - це одне велике практичне заняття. Учасники розбираються з бізнес моделлю та ціннісною пропозицією на прикладі своєї компанії та на кейсах таких компаній, як Google, Vodafon, тощо.

зареєструватись

 

Викладач: Володимир Самойленко, PMP. CSPO, CSM. Директор компанії Mirotel. Має 15-річний досвід в сферах: розвиток корпоративної стратегії та нових бізнесів (компанія Київстар), розробка IT продуктів, В2В продажі, консалтинг. Створив з нуля міжнародну компанію, представлену в Україні, Росії, Казахстані (мобільна реклама), яка залучила більше 1 млн. доларів.

Ціль курсу:

Навчити користуватись шаблоном бізнес моделі та шаблоном розробки ціннісної пропозиції для оцінки здійсненності бізнес ідей та можливості заробітку.

Для кого цей курс:

  • Для підприємців, тих, хто ризикує власними грошима для того, щоб створити бізнес

  • Для менеджерів, які відповідають за розробку стратегії компанії

  • Для спеціалістів, які відповідають за розробку продуктів

Після закінчення курсу ви зможете:

  • Проводити експрес-оцінку будь-якої бізнес ідеї - задавати такі питання, які допоможуть прийняти рішення протягом 20 хвилин, чи варто ризикувати своїми грошима/часом

  • Розуміти клієнтів - виявлять, що рухає клієнтами, і за рішенням яких проблем вони готові розлучатись зі своїми грошима

  • Планувати розвиток стартапу - швидко та дешево перевіряти ключові припущення, на яких ви плануєте будувати бізнес

  • Розуміти наскільки ваш бізнес легко скопіювати

  • Захищати свої ідеї на мові зрозумілій інвесторам та вищому керівництву, якщо ви працюєте у великій корпорації

зареєструватись

Основні блоки курсу

Основні поняття

 
  • Що таке бізнес модель, елементи шаблону бізнес моделі

  • Клієнтські сегменти і ціннісні пропозиції

  • Взаємовідносини з клієнтами та канали доставки ціннісної пропозиції

  • За рахунок чого бізнес створює цінність:основні види діяльності, ключові ресурси і відносини з партнерами

 

Ризики та ролі

 
  • Ризики бізнес моделі: бізнес не створює цінність, погане виконання (execution), бізнес створює цінність, але не приносить доходу

  • Роль бізнес моделі у створенні стартапу (customer development process) С. Бланка

  • Перевірка гіпотез та мінімальної життєздатності продукту

 

Шаблони та клієнти

 
  • Шаблон створення ціннісної пропозиції (як надбудова над шаблоном бізнес моделі)

  • Профіль клієнту

  • Клаєнтські роботи, вигоди, біль

 

Ціннісні пропозиції

 
  • Мапа цінності

  • Продукти / послуги, творці вигоди, втамовувачі болю

  • Перевірка реальності. Три види відповідності: "проблема-рішення", "продукт-ринок", "дохід-витрати"

  • Підведення підсумків, відповіді на питання

 

Чому потрібно розуміти важливість Бізнес Моделі та ціннісної пропозиції?

Александер Остервальдер запропонував підхід до моделювання бізнеса в 2007 році. В розробці шаблону бізнес моделей йому допомогали більш, ніж 140 менеджерів-практиків, підприємців та вчених зі всього земного шару. Даний підхід швидко отримав визнання як у бізнесі, так і у освіті.

В 2014 році вийшло доповнення до шаблону бізнес моделей - шаблон розробки ціннісної пропозиції (А. Остервальдер та І. Пін'є). Ці інструменти входять у всі програми, зв'язані з підприємницькою діяльністю, інноваціями у таких бізнес школах, як Стенфорд, Гарвард, тощо. На онові цих інструментів побудована сама популярна програма розвитку стартапов Lean Launch Pad. Такі компанії як MasterCard, Intel, Ericsson і навіть міністерство оборони США розробляють і тестують свої стратегії за допомогою шаблону бізнес моделей.

Дата та час проведення: 10 червня 2017, 10.00-18.00

Вартість курсу: 2800 грн.

зареєструватись