Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Програма «The Cutting Edge: Myth and Reality»

The Cutting Edge: Myth and Reality


  • Принципово нова програма з маркетингу.
  • Автор Програми Юлія Габ - консультант, бізнес-тренер, коуч транснаціонального масштабу.
  • Беруть участь неординарні результативні гест-спікери. 

Тривалість: 5 занять по 3 астрономічні години
Заняття проходять по середах з 18:30 до 21:30 у Бізнес Школі КРОК за адресою: вул. Лагерна, 30-32, ауд. 309
Вартість програми: 5500 грн.
Вартість участі в одному модулі: 1100 грн.

Як сучасному професіоналу поєднати необхідність інноваційного підходу до маркетингу з реаліями ринку, і не втратити при цьому найбільш важливі, структуруючі елементи традиційного маркетингового планування?
Наша пілотна програма створена для того, щоб допомогти знайти відповіді на ці питання, зокрема для тих, хто працює над створенням та впровадженням маркетингової стратегії бренду, портфеля та бізнесу.
Програма зачіпає кілька ключових тем у форматі розборів кейсів, лекцій та інтерактивних вправ, а також бесід та круглих столів з професіоналами в області маркетингу та маркетингових послуг.
Значна частина програми буде присвячена прикладам нестандартних бізнес-рішень і маркетинговим інноваціям.

Аудиторія:

Управлінці, маркетологи, рекламісти та всі ті, хто зацікавлений у розвитку маркетингу в своїй компанії.
Пропонуємо Вам уважніше придивитися до нашої програми, Якщо Ваша ситуація нагадує одну з перерахованих:

  • Ви вже маєте прикладної досвід у сфері маркетингу або управління, чий кар'єрне зростання йшло через інші функції, і Ви залучені до ухвалення ключових маркетингових рішень для вашого бізнесу;
  • Ви працюєте у маркетингу вже якийсь час, і починаєте відчувати себе «поні, який бігає по колу»: все ті ж моделі, презентаційні темплейти та агентські бріфи. У той час, як десь маркетологи вершать великі справи, освоюють он-лайн та змінюють обличчя індустрії, а Ви на слайді №74 Вашої бізнес-презентації змушені пояснювати, чому необхідно змінити відтінок логотипу. А Вам хочеться «вітрила та вітер в обличчя»;
  • Ви - управлінець, і розумієте важливість маркетингу для організації. Але Ви не можете позбутися думки, що маркетинг - це «багато і ні про що». Замість того, щоб чітко розповісти, як і чому бізнес зросте, якщо Ви погодитеся збільшити бюджет на 30%, Ви змушені вислуховувати багато непотрібної інформації. Але, коли Ви намагаєтеся перервати свого маркетолога, він ображається. Ви не маєте наміру витрачати свій час даремно, але хотілося б виробити чіткі критерії, виходячи з яких, Ви разом з відділом маркетингу будете ефективно будувати бізнес;
  • Ви - маркетолог або рекламіст. Ви точно знаєте, що обрали цю роботу тому, що Ви талановиті та креативні. Вам хотілося б навчитися доносити Ваші ідеї таким чином, щоб вони не втрачали своєї інноваційності, але при цьому легко проходили перевірку на здоровий глузд з погляду бізнесу;
  • Ви - керівник. Можливо, Ваша компанія не досягне капіталізації Apple, але Ви точно зробите все, щоб це могло статися. І нехай Ваш ринок поки - не весь світ, і Ваш бюджет - не мільярд. Ви чітко знаєте, що маркетинг, який Вам потрібен, не обмежений чотирма «Пі», і Ви маєте намір побудувати такий маркетинг у себе в компанії.

ЗМІСТ:

Модуль 1 «Елементи маркетингової і рекламної стратегії» (3 год) 

  • Учасники позначать ключові елементи маркетингової та рекламної стратегій, без яких неможливо ефективно говорити зі своїм споживачем;
  • Учасники дізнаються про основні тренди у маркетингу та обговорять те, що очікує суб'єкти ринку в майбутньому. 

За підсумками цього модуля ми забезпечимо Вам професійну деформацію. Ви більше ніколи не зможете дивитися рекламу або оцінювати он-лайн присутність компанії, як звичайний глядач.

Гест-СПІКЕР Модуля 1 - Kartyna nekleva, творець компанії S * EVENT

Модуль 2 «Mission possible: Боротьба за споживача» (3 год.) 

  • Учасники ознайомляться з алгоритмом успішної кампанії з просування товару на ринок;
  • Учасники дізнаються більше про те, чому рівень окупності інновацій у світі становить 3%, і як можна збільшити цей показник. 

За підсумками цього модуля Ви зможете швидко оцінити потенціал Ваших зусиль з просування товару або послуги на ринок на самих ранніх стадіях планування.

Модуль 3 «Оцінка ефективності маркетингових інвестицій» (3 год.) 

  • Учасники навчаться аналізувати основні показники ефективності маркетингу;
  • Учасники освоять технології розрахунку нефінансових та фінансових показників маркетингової діяльності;
  • Учасники розроблять План впровадження показників оцінки маркетингу для своєї компанії. 

За підсумками цього модуля Ви навчитеся розраховувати показники оцінки маркетингової діяльності, оцінювати ефективність інвестицій у маркетинг.

Модуль 4 «Клієнти. Постачальники. Можливості» (3 год.) 

  • Цей модуль у форматі круглого столу з ключовими учасниками рекламного ринку намагатиметься дати відповіді на питання - чи правда, що постачальник та клієнт приречені говорити різними мовами, і як це можна змінити. 

За підсумками цього модуля рекламісти, маркетологи та постачальники рекламних послуг спільно вироблять критерії, які допоможуть краще розуміти один одного та домогтися більш ефективної співпраці.

Гест-СПІКЕРИ Модуля 4 

  • Кирило Скікевіч, керівник стратегічного департаменту ADV Group Ukraine (Chief Strategy Officer Creative & Marketing Services), а також підрозділу Trendwatching ™ Ukraine;
  • Ольга Шевченко, керівник департаменту промо- та розвитку бренду телеканалу «Україна».

Модуль 5 «Що таке ефективний маркетинговий план і як його написати і захистити» (3 год.) 

  • Чому так багато маркетингових планів стають марним витрачанням часу;
  • 10 ключових кроків до хорошого плану.

За підсумками цього модуля наступний маркетинговий план Вашої компанії приречений стати краще.

Преподаватели:

Юлия Габ, автор Програми, викладач BSK, провела 10 років, працюючи в маркетингу компаній «Ріглі» і «Філіп Морріс», у тому числі в різних країнах на різних континентах. З 2009 року консультує, проводить тренінги та викладає, переважно за межами України.

детальніше >

Ярослава Меленевская, пзапрошений викладач BSK, фахівець-практик у галузі управлінського консалтингу, бізнес-тренер, коуч.
Розробник авторських навчальних курсів з фінансів, контролінгу, інвестиційного менеджменту, управління проектами, маркетингу.

детальніше >

ГЕСТ-СПІКЕРИ:

Kartyna Nekleva, S * EVENT: я заплатив за можливість створити компанію S * EVENT двома вищими освітами та 10 роками роботи у корпоративному секторі в двох прекрасних компаніях: Leo Burnet Ukraine, Metro Leo Burnett Riga, Phillip Morris Ukraine. Виніс звідти дві ключові речі - розуміння, що велика ідея, навіть зіпсована поганими людьми, все одно дістанеться до споживача. Питання тільки в тому, чи будете ви бути присутнім на її похороні або вам вдасться на цьому заробити. І існує всього два види людей: ті які зацікавлені в компанії більше, ніж компанія в них, і ті, хто з жалем зрозумів, що вони є важливішими для компанії. Других краще відпускати, тому що вони все одно рано чи пізно підуть самі.

У S * EVENT ми зібрали тих, кому стало тісно працювати у рамках західних компаній, створили юридичну особу і стали отримувати набагато більші гроші від своїх колишніх роботодавців. Виявляється, щоб бути крутим, тобі просто потрібен розрахунковий рахунок, бухгалтер та візитка з іншим логотипом. Через рік ми вже були у ТОП 5 агентств України за кількістю заходів та оборотами.

Кирило Скікевіч, керівник стратегічного департаменту ADV Group Ukraine (Chief Strategy Officer Creative & Marketing Services), а також підрозділу Trendwatching ™ Ukraine. Один з кращих стратегічних менеджерів України. Кирило Скікевіч має більше ніж18 років досвіду стратегічного, бренд- та комунікаційного планування для провідних міжнародних та українських компаній. Займався стратегічним консалтингом та комунікаційним плануванням для «Київстар», «Beeline Казахстан», брендів Carlsberg Ukraine; також займався розробкою нових моделей комунікаційного планування та брав участь у створенні Shopper marketing alliance. Має досвід роботи у європейському регіональному хабі для Imperial Tobacco в Будапешті.

Ольга Шевченко, керівник департаменту промо- і розвитку бренду телеканалу «Україна». У рекламі й маркетингу працює більше 20 років. За цей час обіймала посади від спеціаліста відділу маркетингу до директора великих мережевих рекламних агентств (Grey, Ogilvy, Scholz & Friends). Має більше ніж 15 років досвіду роботи з клієнтами в різних категоріях і індустріях.