Менеджмент
Ваших
Амбіцій

ПРОГРАМА «Лідерство у продажах. DRIVER»

«Освіта - це те, що залишається, коли все вивчене забуто». Беррес Скіннер


Старт програми: 1 квітня 2017 року

О. Бакка автор програми та статті Керуй та продавай!

Презентація

Чому з'явилася програма?

Про що говорять професіонали в Україні: 

«Давно займаюся продажами і, загалом-то, є солідний практичний досвід. У той же час часто відчуваю, що в певних важливих питаннях відверто «плаваю» ... Дуже незручно перед підлеглими і партнерами ... .»

Андрій П.

«Та я вже пристойний час моніторю те, що є на ринку в плані системного навчання! Але ніхто не дає програми для навчання для тих, хто саме керує продажами. Доводиться самому складати «пазлик». А шкода».

Микола Ф.

«В принципі, у мене давно працює підрозділ збуту, але він якось сам по собі, і «продажними» нібито «варяться у власному соку». Мені потрібно зрозуміти, як їх «включити» у загальний бізнес-процес і змусити виконувати ті завдання, які стратегічно важливі для мене на ринку».

Олексій Володимирович К.

«Я пишаюся тим, що багато напрацював особистої практикою, таке ніколи не забудеш. У той же час не вистачає розуміння того, як можна у продажах домогтися системного результату. Добре було б дізнатися про сучасні технології продажів і наживо проконсультуватися з вузькими фахівцями, отримати докладну перевірену пораду».

Василь М.

«Чесно скажу, я і справді націлена на серйозний розвиток своєї кар'єри в якості управлінця у своїй компанії або за її межами. І в цьому є прогрес. Але відверто не вистачає розуміння того, чим же люди займаються у продажах. Зрозуміло, що відвідування клієнтів - це тільки верхівка айсберга. А як управляти процесом продажів? Яких людей туди брати і що вони мають забезпечити для організації в цілому?»

Світлана Т.

Що це?

Те, що Ви ВЖЕ можете отримати в Бізнес Школі «КРОК» :

  •  «Лідерство у продажах. DRIVER»- перша в Україні навчальна програма для відповідальних керівників, які будують свій бізнес за ефективною моделлю продажів. 
  •  «Лідерство у продажах. DRIVER»» - це системний підхід до того, як стати Професійним управлінцем в продажах. Серія практичних семінарів за ключовими дисциплінами, яка в логічній послідовності розкриває всі аспекти ефективного збуту. Програма базується на українській практиці ведення бізнесу з урахуванням зарубіжного досвіду управління продажами, і розглядає сучасні концепції, інструменти і методи.

  • «Лідерство у продажах. DRIVER » допоможе Вам:  
  1. Розробити ефективну стратегію
  2. Створити та керувати результативною командою, підвищивши ефективність відділу продажів
  3. Створити Цінність для споживачів
  4. Впровадити у себе максимально ефективні сучасні технології просування та управління
  5. Максимізувати прибуток та збільшити фінансовий потік

Для кого?

  • Власники компаній та підприємці
  • Заступники директорів з маркетингу та продажів
  • Керівники, які будують свою кар'єру у великому бізнесі
  • Старші менеджери з продажів
  • Супервайзери
  • Керівники, що будують системний стійкий бізнес

РЕЗУЛЬТАТ, який Ви отримуєте:

  • На заняттях – говоримо про Вашу компанію і Ваш ринок.
  • Фінал програми – індивідуальний проект, який допоможе вирішити реальну актуальну проблему Вашого бізнесу.
  • Викладачі – експерти у своїй області, успішні практики з системних українських та міжнародних компаній 
  • Випускники програми «Лідерство у продажах. DRIVER» отримують державне Свідоцтво про підвищення кваліфікації

Відгуки студентів

Дана програма включає максимально стислий і корисний набір знань та навичок для управлінців дрібного і середнього бізнесу в сфері продажів.

Висловлюю свою подяку: Бізнес Школі КРОК за підготовку даного курсу, викладачам курсу за надані знання та виявлене терпіння і розуміння, колегам по навчанню за підтримку та дружню атмосферу.

Наполегливо рекомендую дану програму для початківців і досвідчених управлінців у сфері продажів.

Романцов Роман, керівник департаменту логістики та сервісу клієнтів, індустрія FMCG

Зміст

Назва модуля

Основні теми

Бізнес-тренер

1. Стратегічне планування в продажах: логіка, підходи, технології

 

Принципи функціонування успішної компанії
Як управляти територією для отримання максимальних продажів
Прикладні інструменти розвитку продажів

Олександр Бакка

2. Маркетингові інструменти для побудови системи і розвитку продажів

Які завдання вирішує маркетинг
Маркетинговий аналіз і базові інструменти оцінки
Способи просування на ринку
Прикладний маркетинг для збутової команди

Олександр Бакка

3. Навичка №1 для продажу та управління: Ефективна комунікація

Базові принципи ефективної комунікації
Стилі комунікації
Технології корекції поведінки підлеглих

Олександр Бакка

4. Фінансові інструменти для прийняття управлінських рішень

Фінансова звітність компанії
Стратегія компанії через призму фінансових показників
Аналіз "витрати-обсяг-прибуток"

 

Наталія Шевченко

5. Створення і управління високоефективної збутової командою

Місце і роль керівника відділу продажів в організації
Лідерство та інструменти управління командою відділу продажів
Як підібрати правильних людей у свою команду
Як мотивувати членів торгової команди

Олександр Бедик

6.Коучинг як інструмент лідера в продажах: для команди, для клієнтів, для себе

Природа коучингу
Застосування коучингу в бізнес процесах
Навички самокоучингу для ефективного керівника

Наталія Філіпська

7. Технології прийняття рішень і управління товарними категоріями

Вирішення проблем і прийняття рішень
Роль і завдання категорійного менеджменту в торговій компанії
Практичні інструменти для управління товарними категоріями 

Олександр Бакка

8. Інтернет та сучасні діджитал технології

Модель продажів 2.0 - як відповідь на зміни ринків та споживачів.
Основні тактики діджитал/застосування для різних етапів циклу продажів.
Лідогенерація силами маркетингу. 

Олександр Юрчак

9. Професіоналізм в бізнес-переговорах

Базові поняття про переговорний процес

Олександр Бакка

10. Економіка продажів: як оцінити поточну успішність і розробити бізнес-план для інвестування

 

Факторний аналіз "ціна-кількість" та аналіз відхилень
Економіка і показники комерційної служби
Розрахунок економічної доцільності торгових знижок
Побудова і аналіз кривої попиту. Основні стратегії ціноутворення для управління попитом
Моделі оптимізації виручки та прибутку
Техніки прогнозування виручки

 

Наталія Шевченко

Захист індивідуального проекту.

  викладачі програми



реєстрація на участь у програмі 



приєднатися до модуля 

Умови:

Період навчання: 11 навчальних днів протягом 3-х місяців 

Місце проведення занять - район із зручною транспортною розв'язкою (м. Київ, вул. Лагерна, 30-32, Університет "КРОК") 

Форма навчання: інтенсивні одноденні модулі - навчання по суботах 3 рази на місяць або вечірні заняття 2 рази на тиждень 

Вартість курсу: 16 000 грн. Гнучкий графік платежів.

Вартість одного модуля складає 1 700 грн

Знижки:

5% - 2 участника от одной компании;

10% - 3-5 участников от одной компании;

12% - слушатели и выпускники программ БШК

Оплата покриває: 

  • Навчання в спеціально обладнаних аудиторіях
  • Навчальні матеріали з кожної дисципліни
  • Підготовку та захист індивідуального проекту, консультації контент-лідерів, зустрічі з гест-спікерами
  • Сертифікат Бізнес Школи «КРОК» і державний сертифікат про підвищення кваліфікації.

 

Випускникам програми надається можливість перезарахування годин і продовження навчання на програмі General MBA зі значною знижкою

Фотогалерея курса