Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Оксана Верескун

Оксана Верескун, запрошений бізнес-тренер BSK, засновник і президент компанії "OKSVER Trainings", Сертифікований тренер-практик, автор и ведуча тренінгів з Клієнтського Сервісу та Клієнтської Досвіду.

Оксана Верескун - консультант в області оптимізації бізнес-процесів в організаціях фокусом яких є клієнт. Сертифікований Project Manager UPMA/IPMA. Практичний досвід її роботи більше 15 років в побудові і продажу сервісу в компаніях, що входять до списку Fortune Global 500.

Наразі, Оксана працює над дисертацією в області клієнтського сервісу та розробки концепції по трансформації сервісу в Україні, маючи грунтовні теоретичні та практичні знання, а також технічну та економічну вищі освіти.

В основі концепції по трансформації сервісу в Україні, запропонованої Оксаною лежить набір перевірених принципів обслуговування, правил лідерства, блоків побудови культури, розуміння клієнтського шляху і клієнтського трикутника, які ефективно застосовуються в усіх галузях і культурах. Бізнес процеси, побудовані згідно із цією концепцією, легко настроюються відповідно до індивідуальних потреб кожної організації, включаючи всі відділи і членів команди від керівництва до лінії прямого спілкування з замовниками.

З огляду на багаторічний досвід роботи в міжнародних компаніях Оксана Верескун володіє знаннями про бізнес та розумінням глобальних передових методів які дозволяють організаціям отримувати стійку перевагу за рахунок обслуговування.

Оксана працювала в компаніях та на посадах:

  • 2004 рік: Керівник Сервісу мобільних телефонів Siemens на території України (67 сервісних центрів). Компанія - SIEMENS.

  • 2009 рік: Радник з продажу Сервісних Рішень. Компанія - NOKIA.

  • 2017 рік: Керівник підрозділу "Доставка" мережі ресторанів СушиЯ (38 ресторанів).

  • 2018 рік: Засновник і президент компанії "Oksver Trainings"

  • 2018 рік: Співзасновник Консалтингової компанії "Camerton Consulting".