Директор і засновник групи компаній «Міжнародна Маркетингова Група», яка на даний час входить в ТОП-5 національних дослідницьких компаній за оборотом.
Практик з 14-річним досвідом роботи у сфері маркетингу. За останні 10 років успішно виконав понад 450 дослідницьких та консалтингових проектів.
Сертифікований спікер клубу “Marketing Jazzz” і маркетингових конференцій “MarketLab” та “Re:Mark”.
Член журі Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів.
Автор книг «Как маркетологу зарабатывать больше: 5 проверенных способов» та «Простые советы для высоких продаж» і понад 30 інших публікацій.
З 2004 року до сьогодні допомагає провідним українським та міжнародним компаніям у сфері підвищення продажів і оптимізації витрат на маркетинг.
Починаючи з 2005 року, бере участь у щорічних заходах Міжнародного фестивалю “Marketing Jazzz”, виступає з доповідями на конференціях “MarketLab (AIESEC)” і “Re:Mark”, круглих столах, форумах та інших заходах, присвячених проблемам маркетингу та його розвитку.