Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Семінар «Управління постачальниками та інструменти підвищення ефективності співпраці»

Модульна програма навчання за напрямком «Закупівлі та управління ланцюгом постачання»

Opens internal link in current windowдетальніше

Дати проведення: 8 - 9 червня 2024 р.

Семінар «Управління постачальниками та інструменти підвищення ефективності співпраці»

На даному модулі учасники знайомляться із основними підходами з управління та підвищення ефективності постачальників.

Ефективне управління базою постачальників – це одна із конкурентних переваг будь-якої компанії. За рахунок використання правильних методів та системного підходу до цього питання, Ви можете значно підвищити ефективності, а значить і прибутковості Вашого бізнесу.

Учасники тренінгу знайомляться із методами, які застосовують провідні компаній та отримають практичні інструменти управління постачальниками та обирати модель побудови стосунків з різними постачальниками на певному етапі розвитку ринку постачання.

Для кого:

  • Керівники та менеджери відділу закупок та постачання

  • Директори та менеджери з логістики

  • Керівники та менеджери по управлінню транспортною логістикою

  • Керівники функції управління ланцюгом постачання (Supply Chain Manager)

  • Операційні директори та керівники відділу підвищення операційної ефективності

  • А також іншим співробітникам інших підрозділів, які хотіли б познайомитися з сучасними методами з управління та зрозуміти підхід стратегічного сорсингу та вивчити стандартні кроки по його впровадженні в компанії

Дане навчання буде особливо цікаве для компаній, що впроваджує категорійний менеджмент, LEAN або проходить сертифікацію систем управління якістю та процесне управління.

Формат:

  • 2 дні з 10:00 до 18:00

  • Формат: офлайн, онлайн (опційно)

  • Група не більше 12 осіб

  • Індивідуальний підхід

 

зареєструватись

Вартість участі в одному модулі (2 дні):

  • 1 учасник - 7 500 грн

Знижки:

  • 5% - 2 учасника від однієї компанії;
  • 10% - 3-5 учасників від однієї компанії;
  • 12% - випускники та слухачі програм BSK.

У вартість входить:

  • авторські роздаткові матеріали;

  • іменні сертифікати;

  • кава-паузи.

Теми, які розкриваються в модулі:

  • Види взаємовідносин із постачальниками
  • Партнерські відносини та управління взаємовідносинами з ключовими постачальниками
  • Моделі партнерства та ключові складові партнерських відносин
  • Перехід від традиційних до партнерських відносин (від прийнятного постачальника до партнера), характеристики різних стадій
  • Партнерські стратегії і результати взаємодії
  • Кваліфікація постачальників, методика та цілі кваліфікації
  • Пошук постачальників і моніторинг ринку
  • Попередня і регулярна процедури кваліфікації постачальників
  • Методи оцінки постачальників на етапі кваліфікації
  • Вибір параметрів, коефіцієнтів і форм оцінки
  • Аудит постачальників. Види, форми, рівні аудиту
  • Форми взаємодії з постачальником в системі кваліфікації, кваліфікаційна оцінка та статуси постачальників по результатам кваліфікації
  • Моделі взаємодії з постачальниками по результатами кваліфікації
  • Плани коригувальних заходів за результатами кваліфікації
  • Складання профілю нового постачальника, актуалізація профілю існуючого постачальника, складання карти комунікацій
  • Вибір і оцінка постачальників, процедура вибору постачальника
  • Методи оцінки постачальників, вибір параметрів, коефіцієнтів і форм оцінки
  • Визначення кількості постачальників, розмір лота та ін.
  • Організація конкурсів і позаконкурсних закупівель
  • Рішення про вибір постачальника, обґрунтування вибору
  • Документація та інформація процесу вибору постачальника
  • Класифікація постачальників для моніторингу і оцінки їх діяльності
  • Ключові показники ефективності діяльності постачальника
  • Розробка механізму оцінки діяльності постачальників
  • Формальні і неформальні методи оцінки
  • Складання рейтингу постачальників
  • Зворотній зв'язок за результатами оцінки. Форми і цілі зворотного зв'язку
  • Перегляд результатів оцінки та присвоєння статусу постачальника
  • Карта комунікацій і робота з постачальниками за результатами оцінки
  • Управління ефективністю діяльності постачальників
  • Складові системи управління ефективністю діяльності та ключові етапи побудови
  • Стратегії та тактики розвитку постачальників в програми підвищення ефективності взаємодії з постачальниками
  • Ініціація проектів з підвищення ефективності взаємодії з постачальниками
  • Оцінювання та відбір проектів, оцінювання ефективності проектів
  • Визначення Спонсора та ключових стейкхолдерів, управління зацікавленими сторонами
  • Формування крос-функціональної команди для програм розвитку постачальників
  • Залучення постачальників в програми розвитку процесу постійного вдосконалення

 

зареєструватись

 

Тренер Роман Романцов

МВА, IIBLC Black Belt. Викладач в Бізнес Школі КРОК, бізнес-тренер, консультант по напрямкам Управління Ланцюгами Постачань (Supply Chain), Бережливе Виробництво (LEAN, Kaizen), Управління проектами щодо підвищення операційної ефективності, Побудова та оптимізація бізнес-процесів з використання інструментів LEAN.

Olena Rudavka Дізнатися детальніше: Олена Корнієнко
+38 097 601 61 21
+38 050 446 16 94
RudavkaL@krok.edu.ua