Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Семінар-практикум "Менеджмент і стратегія для компаній агросектора"

Кількість учасників

Група до 20 осіб

Цільова аудиторія

Керівники вищої та середньої ланки

Індустрія

Аграрний сектор, сільське господарство

Тривалість

два дні

Вартість

4500 грн.

Зареєструватися

Чому варто вибрати цю програму?

Тому що конкуренція в аграрному секторі досить висока. Для успішної реалізації стратегії, необхідно чітко сформулювати цілі і завдання компанії, потім делегувати їх всім співробітникам компанії. Одночасно менеджери повинні розуміти і використовувати унікальні конкурентні переваги компанії і в цьому ми Вам допоможемо: Програма поєднує теоретичні аспекти з практичними, адаптованими під потреби компаній, які працюють в аграрному секторі економіки.

Мета програми

  • Каскадування стратегії і місії компанії;

  • Звірка планових цілей і завдань з поточною реальністю;

  • Аналіз конкурентів і створення конкурентної переваги на ринку;

  • Створення команди однодумців, які мають єдиний понятійний апарат;

  • Підвищення управлінської результативності на груповому та індивідуальному рівні;

  • Формування ефективних функціональних систем управління;

  • Підвищення якості процесу впровадження, обліку та контролю виконання стратегічних цілей і завдань;

  • Стратегічне планування і бюджетування;

  • Основні показники ефективності роботи компанії (KPI);

Програма розглядає дві важливих складові для оцінки поточного стану в компанії: 

  • динаміку розвитку Вашого сегмента агробізнесу, вибудовування стратегії, формування цілей і задач менеджменту компанії
  • вплив і залучення менеджменту в стратегічні процеси для успішного розвитку компанії.

Компанія і її конкурентні переваги на ринку - в першій частині програми даються знання і розуміння:

  • про принципи формування і каскадування стратегії і місії компанії, аналіз конкурентів;

  • яким чином формується конкурентна перевага, яка дозволяє клієнтам виділити компанію, її товар і послуги.

  • чому менеджмент компанії є провідником і реалізатором стратегічних цілей і завдань.

У другій частині, розглядаються аспекти прийняття рішень, впровадження та контролю. Розглядаються управлінські процеси і основні показники ефективності роботи.

Зареєструватися

Програма семінару-практикуму

День 1.

Практичні завдання

Принципи стратегічного управління, стратегія і місія компанії.

Обговорення

Стратегічний аналіз і його види.

Діагностика стратегічного положення компанії

на ринку.

SWOT аналіз

Аналіз ринку і конкурентів. Порівняння і вироблення унікальних конкурентних переваг.

Робота в групах з наступною презентацією та обговоренням

Звірка стратегічних цілей і завдань. Каскадування

їх відокремленим підрозділам і співробітникам.

Аналіз виконання поставлених цілей і завдань.


Короткострокова і довгострокова стратегії.

Створення виразного бачення майбутнього організації в стратегічній перспективі, зв'язок цілей і завдань зі стратегією.


Управління змінами - новий вимір в системі координат сучасного бізнесу.

Залучення співробітників до процесу постійних змін та удосконалення бізнес - процесів.

Головні виклики і трансформація свідомості.

Бізнес-кейс, відео, обговорення

День 2.

Практичні завдання

Професійний менеджмент vs успішна компанія.

Ефективний керівник: ключові навички і компетенції.

Етапи розвитку компанії:

  • На якому етапі знаходиться Ваша організація?

  • Яким Ви бачите майбутнє Вашої компанії?

  • З чого складається ваш робочий день?

  • Наскільки добре Ви знаєте своїх співробітників і підлеглих?

  • Який Ваш стиль керівництва?

 

Дискусія

Відео кейс

Процес прийняття рішень.

Контроль за виконанням рішень.

Стратегії контролю дій.


Поняття і функції планування і бюджетування.

Причини неефективних дій.

Формування системи контрольних показників ефективності роботи компанії (KPI).

Фіксація основних KPI, аналіз їх впливу на досягнення цілей і завдань.

Налагодження комунікаційних потоків в компанії.

Процес бізнес-комунікації та його основні елементи.

Канали і засоби, види і форми ефективної комунікації.

Ключові комунікативні компетенції керівника і його особиста ефективність.

Навички надання зворотного зв'язку.

Вправа "Надання розвиваючого зворотного зв'язку"

Результативна система мотивації при впровадженні стратегії, каскадуванні цілей і завдань.

Прості правила мотивації. Типові помилки.


 

 

Тренер, контент-лідер

Олександр Подденежний, МВА, PhD

Для участі в програмі запрошуються гест-спікери

Вартість програми і знижки

Повна вартість 4500 грн.

За участю 2-х осіб від компанії вартість -4200 грн.

За участю 3-х і більше осіб від компанії вартістю 4000 грн.

У вартість входить:

  • авторський навчальний комплекс з роздатковими матеріалами, презентаціями, завданнями, кейсами, статтями та іншими навчальними матеріалами, підготовленими викладачем
  • кава-паузи
  • обід
  • адміністративний супровід
  • сертифікат

реєстрація

Olena Rudavka Дізнатися детальніше: Олена Корнієнко
+38 097 601 61 21
+38 050 446 16 94
RudavkaL@krok.edu.ua