Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Перемовини Закупівельника з Постачальником: досягнення умов співробітництва

Тренер-модератор: Роман Романцов

Переваги програми: авторський матеріал розроблено на основі практичного досвіду та спілкування з керівниками-практиками під час тренінгів, а також консалтингових проектів.

Аудиторія:

  • Директори з закупівель
  • Керівники відділів закупівель
  • Менеджери з закупівель
  • Категорійні менеджери
  • Співробітники відділів закупівель

Цілі Тренінгу:

  • Визначити місце окремих переговорів в системі розвитку відносин з постачальником
  • Навчити учасників проводити стратегічні переговори задля забезпечення більш вигідних і довгострокових угод
  • Навчити як готувати переговори та визначати цілі 
  • Засвоїти техніки управління переговорами та утримання цілі
  • Відпрацювати засоби обговорення ціни/умов та укладання угоди
  • Відпрацювати засоби ведення переговорів по супроводженню контракту 
  • Дізнатися методи ведення претензійних переговорів якщо не виконуються терміни, недопостачання, дефекти та інші випадки порушення зобов’язань
  • Навчитися складати листи різного характеру постачальнику 
  • На практиці спробувати себе в різних  ролях, оволодіти інструментами планування та підготовки до переговорів

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ 

Формат навчання:

  • 2 дня з 10:00 до 18:00
  • Інтенсивний уікенд
  • Індивідуальний підхід на ділі, а не на словах
  • Група не більше 20 осіб

Вартість участі та знижки:

Вартість: 5 500 грн (без ПДВ)

Передбачені знижки:

  • 5 % - 2 учасника від однієї компанії;

  • 7 % - 3-5 учасників від однієї компанії;

  • 10 % - студенти та випускники програм BSK

Існує два види послуг, що надаються згідно з договором:

  • Освітні послуги (сума без ПДВ)
  • Інформаційно-консультаційні послуги з врахуванням ПДВ 20%

У вартість входить:

  • Авторські роздаткові матеріали;
  • Адміністрування та супровід учасників;
  • Іменні сертифікати про участь;
  • Перерви на каву;

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ 

ПРОГРАМА

Тривалість: 2 дні

Стратегія співробітництва Постачальник-Закупівельник

 

  • Види стратегій взаємодії з постачальником
  • Визначення основних критеріїв оцінки постачальника (з урахуванням вимог ISO-9001)
  • Планування розвитку взаємин з постачальником
  • Що таке переговори і навіщо вони потрібні
  • Що таке успішні переговори

 

Планування та організація процесу переговорів

 

  • Визначення цілей і стратегії переговорів
  • Структура і основні етапи планування переговорів
  • Вироблення стратегії ведення переговорів і досягнення мети з урахуванням сильних сторін вашої компанії
  • Моделі переговорів і їх застосування в процесі переговорів
  • Типові помилки при веденні переговорів

 

Підготовка процесу переговорів

 

  • Збір необхідної для переговорів інформації про постачальника
  • Складання переліку вимог до постачальника
  • Підготовка переліку поступок, на які ми готові піти, їх аналіз і ранжування
  • Створення алгоритму ефективних питань для збору необхідної інформації
  • Підготовка організаційних моментів

 

 

  • Проведення переговорів

 

 

  • Роль особистості парламентера в переговорному процесі
  • Особистісні стилі переговорників
  • Основні кольори переговорів
  • «Червоний» стиль переговорів у сфері закупівель
  • Стратегії поведінки в ході ведення переговорів з Постачальниками
  • Етапи переговорів і результати кожного етапу
  • Виявлення очікувань постачальника і узгодження інтересів
  • Розвиток навичок активного слухання
  • Обговорення комерційних умов: ціни, термінів і умов поставки
  • Критерії оцінки досягнутих угод;
  • Домовленість про механізм контролю поставок і взаємодії за договором
  • Оформлення та протоколювання результатів, досягнутих в переговорах і фіксування відповідальності постачальника

 

Маніпуляції та заперечення

 

  • Неконструктивна поведінка
  • Деструктивна та ефективна поведінка під час переговорів
  • Можливі маніпуляції Продавця. Способи їх виявлення та нейтралізації
  • Позиція Покупця на переговорах з точки зору Продавця
  • Тиск на Покупця з боку Постачальника
  • Вплив та тиск в ділових переговорах

 

Претензійна робота та письмові комунікації

 

  • Як грамотно пред'являти претензію
  • Конструктивна критика
  • Лист - згода, лист - претензія
  • Як повідомляти погані новини
  • Конструктивне вибачення. Лист - відмова

 

Завершення тренінгу

Підведення підсумків

Методи навчання:

  • Практичні вправи і бізнес ігри для тренування навичок з пошуку і управління постачальниками

  • Аналіз та зворотній зв'язок з практичних вправ

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ 

Olena Rudavka Дізнатися детальніше: Олена Корнієнко
+38 097 601 61 21
+38 050 446 16 94
RudavkaL@krok.edu.ua