Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Навчальний курс. Бізнес трансформація: Як впроваджувати зміни, використовуючи метод Design Thinking

Курс розроблений за підтримки проекту  Die Kulturtrager.

Сьогодні важливо навчитися не тільки створювати цінні рішення для клієнтів, але і погоджувати ідеї з бізнес пріоритетами, а також запустити, масштабувати, утримуючи бізнес фокус, і залучити ключових стейкхолдерів (клієнт, інвестори, співробітники, зовнішні ком'юніті).

Тренер, фасилітатор: Катерина Коваленко

Консультант по трендам: Наталія Волкова, Chief Culture Officer в Die Kulturtrager

Курс заснований на: Методології Design Thinking, антропологічному дослідженні трендів, дослідженнях CEB, Kantar і HBR.

Тривалість курсу: 16 годин - 3 дні

1-й день - 14:00-18:00; 2-й та 3-й дні - 10:00-17:15

ДЛЯ КОГО КУРС?

Курс "Бізнес трансформація: як впроваджувати зміни, використовуючи метод Design Thinking" розроблений для керівників компаній, керівників функціональних підрозділів, керівників проектних команд, для експертів, які працюють з новими проектами і розвивають інноваційну культуру в компанії.

Cпецифічні знання і навички, які потрібні для вивчення курсу:

  • Розуміння що таке бізнес стратегія, як стратегія впливає на завдання функціональних підрозділів компанії, розуміння базових операційних процесів в бізнесі, вміння працювати в команді.

ДЛЯ ЧОГО DESIGN THINKING В БІЗНЕС СЕРЕДОВИЩІ СЬОГОДНІ?

Виклики сучасного світу:

  • Прискорюються зміни у всіх сферах діяльності і галузях. Потрібно перебувати в постійному русі: переглядати процеси, товари, послуги, бізнес модель, канали збуту.
  • Виживають лише ті компанії, які здатні до швидкої адаптації до нових умов. А саме, готові і вміють шукати рішення швидко і ефективно.
  • Лінійність мислення не дозволяє приймати ефективні рішення. Зросла необхідність створювати крос-функціональні команди.

DESIGN THINKING - це методологія мислення і інструмент, який дозволяє:

  • по-новому поглянути на вирішення актуальних бізнес завдань, вивчаючи потреби клієнтів, аналізуючи можливості і ризики, розуміючи середу і екосистему, в якій працює організація;
  • ефективно працювати в крос-функціональних командах;
  • створювати потрібні унікальні інноваційні рішення для клієнтів, дотримуючись основного бізнес фокусу.

зареєструватися

ЦІЛІ НАВЧАННЯ

  • Ознайомитись з підходом і методологією для управління інноваціями / новими ініціативами в період трансформації.
  • Навчитися помічати і виділяти інноваційні можливості (в продуктах, процесах, програмах).
  • Розуміти для яких завдань варто використовувати методологію.
  • Розуміти як управляти інноваційними проектами в крос-функціональних командах з єдиним бізнес фокусом.
  • Розуміти місце ДМ в організаційних процесах компанії і в рамках управління проектами.

МЕТОДИ НАВЧАННЯ

  • Формат навчання -воркшоп в класі з фасилитатором. Balance thinking and doing.

БІЗНЕС ФОКУС

  • Створювати (design) людино-центричні рішення (для внутрішніх і зовнішніх клієнтів), утримуючи фокус на стратегії і візії компанії.
  • Збільшити ефективність команди, переосмислюючи операційну модель, процеси, продукти, сервіси та спосіб взаємодії.
  • Збільшити швидкість від генерації ідеї до її втілення (тестування, навчання і робота зі зворотним зв'язком, прототипування).
  • Сформувати загальну культуру / вокабуляр навколо інновацій.
  • Розвивати нові навички та отримувати нові знання для успішної взаємодії в трансдисциплінарних командах в швидко-розвивається контексті.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

ЗНАННЯ:

  • Розуміння що таке інновації, їх типи.
  • Розуміння ключових драйверів поведінкових змін.
  • Розуміння методології дизайн мислення і завдань, які вирішує.
  • Знання про тренди.
  • Розуміння про те, як формувати, мотивувати і успішно працювати в крос-функціональних командах.
  • Знання про інструменти в роботі з командою, впроваджуючи інноваційні рішення.

НАВИЧКИ:

  • Уміння відрізняти інновації від операційних поліпшень.
  • Уміння працювати з трендами для розробки нових рішень в бізнес середовищі.
  • Уміння інтегрувати ДМ в існуючу бізнес модель.
  • Уміння працювати в команді.
  • Уміння аналізувати ситуацію, контекст і структурувати інформацію, з огляду на різноманітні фактори.

КОМПЕТЕНЦІЇ:

  • Стратегічне мислення.
  • Адаптивність і гнучкість.
  • Критичне мислення для утримання фокусу в VUCA світі.
  • Кліентоцентричність.
  • Вплив, вміння переконувати, спираючись на отримані дані.
  • Креативність для пошуку оригінальних рішень, поза-традиційних-підходів.

зареєструватися

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ:

  1. Purpose: Навіщо трансформації та інновації бізнесу і стейкхолдерам?
  2. Інновації і образ мислення: Типологія мислення: from fixed to growing mindset. Ідея vs думка. Партнерство vs конкуренція.
  3. Команда: Крос функціональність. Принципи та підходи формування команд. Партнерство vs конкуренція.
  4. Design Thinking як бізнес інструмент для генерації цільових ідей і пошуку ефективних рішень.
  5. Design Thinking методологія: огляд 5-ти етапів. Місце і роль ДМ (на ряду в Agile, Lean), як інтегрувати методологію в поточні бізнес процеси: від визначення бізнес завдання до створення ідеї, її втілення і масштабування (управління змінами).
  6. Тренди: Огляд поняття Тренд. Занурення в поведінкові тренди українців і як з ними працювати в бізнесі.
  7. Make it stick: Тестдрайв DT на реальній бізнес задачі. Продемонструвати і дати можливість учасникам пройтися по процесу вирішення конкретного завдання, використовуючи підхід ДМ. На кожному етапі занурення за допомогою фасилітатора для розуміння цінності / переваги методології.

Додаткові переваги:

Кожен учасник отримує:

  • Можливість до інтерактивного навчання: вчимося, практикуючи.
  • Можливість не тільки зануритися в знання і теорію Design Thinking, а й попрактикуватися методологію, вирішуючи реальну бізнес завдання, в команді під керівництвом фасилітатора.
  • Зворотній зв'язок після тренінгу (за бажанням) на основі спостережень і виконання колективних завдань.
  • Можливість 1-годинний консультації з тренером-фасилітатором після тренінгу протягом 1 місяця з питань інтеграції методології в бізнес середовищі.
  • Список літератури, книг, досліджень, веб-ресурсів для референсу і більш глибокого вивчення.

Вартість програми 9200 грн. без НДС

За умови реєстрації від однієї компанії двох осіб знижка 10%

зареєструватися

Olena Rudavka Дізнатися детальніше: Олена Корнієнко
+38 097 601 61 21
+38 050 446 16 94
RudavkaL@krok.edu.ua