Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Емоційний інтелект для успіху та впливу

Тренер-модератор

Оксана Сєдашова

Аудиторія

Керівники всіх рівнів,

директори з управління персоналом,

кадровий резерв компаній

 

зареєструватись

Цілі тренінгу:

  • сформувати знання учасників про емоційний інтелект,

  • надати можливість тренувати навички:

    • саморегуляції,

    • самомотивації,

    • управління відносинами,

які дозволять підвищити ефективність і задоволеність в житті та на роботі.

Задачі – навички для розвитку:

  • надати знання про складові емоційного інтелекту та провести оцінку рівня його зрілості;
  • сформувати розуміння взаємозв’язку ефективності на робочому місці з емоційною грамотністю співробітника;
  • оволодіти знаннями про складові та навички емоційного інтелекту;
  • почати формувати навички емоційної комупетентності.

Передтренінгова підготовка

За бажанням учасники можуть здійснити індивідуальне тестування, результати якого обговорюються з тренером конфіденційно. Тестування проходитиме по таким методикам:

  • Тест на емоційний інтелект
  • Анкета очікувань учасників та вивчення проблемних ситуацій

Матеріали, які будуть підготовлені для учасників:

Авторський навчальний комплекс з робочим зошитом, презентацією, завданнями, кейсами, вправами та іншими навчальними матеріалами, підготовлені викладачем.

Після тренінгу проводиться анкетування учасників для виявлення рівня задоволеності роботою тренера та актуальність отриманої інформації, нових знань, навичок.

Програма реалізується також в корпоративному форматі на замовлення компаній.

Замовити програму в корпоративному форматі

Формат

  • 1 день з 10:00 до 18:00
  • Індивідуальний підхід

Вартість участі і знижки

  • 3 900 грн.
  • 5 % - 2 учасники від однієї компанії;
  • 7 % - 3-5 учасників від однієї компанії;
  • 10 % - слухачі і випускники програм BSK

У вартість входить

  • авторські роздаткові матеріали;
  • адміністрування та супровід;
  • іменні сертифікати про участь;
  • кава-паузи;

Програма

Тема 1. Вступ. Емоції в житті ділової людини

  • Знайомство, цілі, очікування, домовленість про правила участі

  • Емоції в житті сучасної ділової людини - чому це важливо

  • Емоційно насичені ситуації в діловому житті - розгляд випадків з практики:

    • з клієнтами – сервіс

    • з власною командою - формування залученості, проведення змін

    • з колегами і партнерами - переговори, взаємодія

    • з керівниками - «управління вгору»

    • з самим собою – самомотивація и саморегуляція

Тема 2. Емоційний інтелект

  • Модель емоційного інтелекту та 4 принципи ЕІ Д. Гоулмана

  • 4 компоненти эмоційного інтелекту.

  • Модель его-станів Е. Берна для формування позиції «ОК-ОК»

  • Трикутник Карпмана.

Практикум

Тема 3. Самоусвідомлення, самоуправління та самомотивація

  • Розвиток ЕІ для особистого успіху – як формувати впевненість та адекватну самооцінку

  • Що таке мотивація? Чи існує лінь (прокрастинація)?

  • Емпатія. Проактивність. Асертивність.

Практикум

Тема 4. Основи безконфліктної комунікації та мистецтво управління відносинами

  • Модель успішної комунікації.

  • Гарвардський стиль.

  • Конфліктогени та безконфліктне спілкування: модель ненасильницької комунікації М. Розенберга

  • Зворотній зв'язок високої якості.

Практикум

Фінальна дискусія. Планування зон особистісного розвитку.

Любов Круковська Дізнатися детальніше: Любов Круковська
+38 044 339 90 63
+38 097 601 61 21
office@krok.edu.ua