Формат: 1 день з 10.00 до 17.00. Група не більше 15 осіб.
Індивідуальний підхід.
Вартість та знижки: 990 грн. за 1 учасника, 5% - 2 учасника від однієї компанії, 10% - 3-5 учасників від однієї компанії, 12% - слухачі і випускники програм БШК.
У вартість входить: авторські роздаткові матеріали, іменні сертифікати про участь, кава-паузи.
Цей семінар буде корисний для:
Клієнти - найбільша цінність компанії, джерело прибутку і потенціал її зростання! Клієнтоорієнтований підхід у бізнесі - не просто модний тренд, а стратегічна необхідність. Часто відмінно налагоджений механізм управління компанією «дає збої» через недостатню концентрацію уваги керівників і менеджерів не тільки до окремих аспектів обслуговування клієнтів, а й до побудови цілісної системи управління якістю.
Щоб вплинути на ситуацію, розроблений семінар «Якість обслуговування клієнтів: психологія, економіка, управління», спрямований на набуття навичок спілкування з клієнтами, використання технологій взаємодії з різними сегментами і «ключовими» клієнтами, побудова системи управління якістю обслуговування, застосування клієнтоорієнтованого підходу в бізнесі.
1 день занурення в захоплюючу сферу менеджменту людських відносин. Ділові і рольові ігри, кейси, групові дискусії, модерація, тести.
Навчальні матеріали. Роздаткові матеріали, цікаві статті та електронні звіти за темами клієнтоорієнтованого підходу в бізнесі, лідогеніраціі в В2В і В2С, стандартизації обслуговування клієнтів, побудови системи управління якістю обслуговування, тести.
Практичні поради і консультація спеціаліста. Досвідчений професіонал допоможе освоїти технології з метою формування навичок:
Індивідуальний підхід - формування ефективних клієнтських технологій для бізнесу. У кожного учасника буде можливість перевірити свої здібності з формування ефективної системи управління якістю обслуговування та організації роботи з різними групами клієнтів.
Сертифікат Бізнес Школи КРОК
Ефективні клиєнтські технології В2В та В2С
Час семінару - 10.00-17.00
Якщо Ви бажаєте зареєструватися, натисніть кнопку "Реєстрація".