Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Бізнес-зустріч «Що таке клієнт – орієнтований сервіс і навіщо він потрібен?»

11 жовтня 2017 року. Початок о 19:00. Тривалість 2 години 30 хв.

Бізнес-зустріч "Що таке клієнт - орієнтований сервіс і навіщо він потрібен?"

Ціль бізнес-зустрічі:

  • Учасники зрозуміють важливість клієнт-орієнтованого сервісу на конкурентному ринку та його складові;
  • Продіагностують помилки в обслуговуванні клієнтів та дізнаються способи їх мінімізації;
  • Отримають алгоритми роботи з клієнтами, розуміючи типологію клієнтів;
  • Отримають інформацію про спеціальні прийоми, що дозволяють впливати на емоції клієнтів

Участь в бізнес-зустрічі буде корисною для підприємців, керівників компаній та напрямків, керівникам відділів продажів, директорам магазинів, готелів, ресторанів та всім, хто працює з клієнтами

Учасники розглянуть такі теми:

  • Типи ринків та компаній, їх відмінність один від одного

  • Чи є Ваша компанія клієнт-орієнтованою?

  • Внутрішні та зовнішні клієнти, в чому різниця? Як задоволеність внутрішнього та зовнішнього клієнтів впливає на ріст прибутку в компанії та фінансові результати?

  • Чого очікують від нас клієнти, предметно-змістовний рівень або рівень відносин, процедурна та емоційна взаємодія

  • Типологія клієнтів. Алгоритми взаємодії з клієнтами, виходячи з їх типу

  • Емоційна компетентність в продажах

  • Помилки та проблеми в роботі з клієнтами, чи можливо їх мінінмізувати?

Автор та спікер бізнес-зустрічі: Ірина Стегостенко

Бізнес-тренер, Сертифікований коуч ECF (European Coaching Federation), консультант.

Більше 10 років досвіду роботи бізнес-тренером. Працювала в головних офісах міжнародних і українських корпорацій "МТС Україна", "Vodafone Ukraine", АвтоДом "Україна Mercedes-Benz", "УкрАВТО". Займала керівні позиції, вибудовувала систему навчання і розвитку персоналу, внутрішні комунікації.

Впроваджувала стандарти обслуговування, оцінку якості сервісу. Набирала і навчала команду корпоративних тренерів.
Допомагає керівникам і власникам бізнесу збільшити прибуток в 2-3 рази протягом року, підвищити залученість персоналу і стати рекомендованим клієнтами брендом за допомогою перевірених практикою і підтверджених результатами інструментів (коучинг, тренінги, консалтинг).

Вартість участі : 250 грн.

При придбання двох квитків, вартість другого квитка складає 150 грн.

При оплаті в день проведення заходу, вартість квитка 300 грн.

Зареєструватися

Оплата он-лайн //easypay.ua/category-other/universitet-krok

Контактна особа: Аліна Кармазіна