Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Комерціалізація бізнес ідеї

Назва

КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ІДЕЙ: ВЛАСНОРУЧ СТВОРИ СВОЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ

Викладач

Тетяна Кравченко

Мета

Оволодіння практичними навичками та інструментами для підвищення ефективності Вашого бізнесу, щоб інвестори самі шукали з вами зустрічі

Взявши участь в модулі Ви дізнаєтесь як:

 
  • Застосовувати проектний підхід до управління процесом просування інноваційної бізнес-ідеї від її виникнення до лідерства на ринку;
  • Використовувати інструменти методології «Traction» (розробляти трекшн-карту,проблемні інтерв'ю, використовувати HADI-цикли та Unit-економіку);
  • Формувати потенційний ринок для інноваційної продукції (у тому числі експортний);
  • Розпізнавати психологічні пастки, що супроводжують пошук партнерів та інвесторів;
  • Формулювати ціннісну пропозицію для різних адресатів;
  • Оформляти презентацію проекту за рекомендаціями глобальних network-платформ для фінансування інноваційних проектів;
  • Впевнено і професійно презентувати свою бізнес-ідею клієнту, партнеру чи інвестору у різних часових рамках (ElevatorPitch - до 60 сек., DemoPitch - до 3 хв., PitchDeck - до 20 хв., ExecutiveSummary та LivePlanPitch – електронною поштою);
  • Дивитись на власний бренд очима споживачів;
  • Створювати візуальну ідентичність власного бренду (VisualIdentity);
  • Використовувати піраміду цінностей для B2С клієнтів від Bain&Company;
  • Розуміти базові кроки успішного експорту та запобігати типових помилок;
  • Обирати правильну продукцію для просування на експортний ринок;
  • Визначати клієнтів своєї мрії на ринку призначення;
  • Використовувати різні бізнес-моделі під час розробки стратегії виходу на зовнішні ринки;
  • Формувати експортний план;
  • Володіти технологією неймінгу бренду для європейського ринку
 

зареєструватися

 

ПРОГРАМА

День перший

Час

Основні теми

10:00-11:30

Тема 1. Трекшн-метод - єдиний вірний вектор до «вихлопу»

  • Трекшн - карта: шлях від ідеї до перших інвестицій
  • Потенційний ринок інноваційної продукції: Customer Discovery & Competitive Landscape
  • Лайфхаки для перевірки гіпотез без ризиків (HADI-цикли)
  • Масштабування бізнесу: кому, коли й навіщо?
  • Трансфер, дифузія, комерціалізація
 

11:30-11:40

Перерва

11:40-13:15

Тема 2. Пошук партнерів та інвесторів: бізнес очима контрагентів

  • Хто такі інвестори? Типи інвесторів: переваги та недоліки співпраці з ними
  • Інвестор рілейшнз: Чого хочуть і чого бояться інвестори? Що та кого вони шукають?
 

13:15-14:00

Обід

14:00-15:30

Тема 3. Бізнес спілкування: як вразити інвесторів, щоб вони не змогли пройти повз вашого бізнесу?

  • Різновиди бізнес-доповідей: відмінності між ними
  • Структура трекшн-презентації: метрики, гіпотези та результати, артефакти
  • BusinessPitch у форматі PowerPoint. Рекомендації щодо дизайну та змісту PitchDeck
  • Бізнес-комунікації за допомогою e-mail: складання і розсилка Executive Summary та Live Plan Pitch.
 

15:30-15:40

Перерва

15:40-17:00

Майстер-клас «Elevator Pitch або мистецтво привертання уваги інвесторів та партнерів за 60 секунд»

 

День другий

Час

Основні теми

10:00 - 11:30

Тема 4. Бізнес-брендинг і позиціонування на ринку

  • Що таке БРЕНД і БРЕНДИНГ? Чи / Чому важливо мати бренд? За що люди платять, коли купують брендову продукцію?
  • Ринкові випробування інноваційної продукції (апробація)
  • Логотип & Бренд: у чому різниця?
 

11:30-11:40

Перерва

11:40-13:15

Тема 4. Бренд-майстерня «brandday! Або доброго вам бренду!»

  • Як впізнати Вашу продукцію серед конкурентів?
  • Як побачити очевидне і досягти споживчої переваги?
  • Створення візуальної ідентичності (VisualIdentity)
  • Піраміда цінностей B2С клієнта від Bain&Company
 

13:15-14:00

Обід

14:00 - 15:30

ТЕМА 5. Export Development: як зробити бізнес глобальним?

  • Оцінка власних можливостей експортувати
  • Вивчення потенційних ринків: перевірка ідеї та основні помилки
  • Правильна продукція для експорту: як українському бізнесу підкорити зарубіжного споживача?
  • Сегментування: як обрати цільову групу.
  • Просування продукту на новому ринку: канали експортних продажів та пошук партнерів.
  • Бізнес-моделювання під час розробки стратегії виходу на новий ринок
  • Експортне планування – запорука просування бізнесу на зовнішні ринки: маркетинг, PR, фінанси, ціноутворення, комунікації
  • Бренд на експорт: головні тренди неймінгу
 

15:30 - 15:40

Перерва

15:40 - 17:00

Комунікаційний ринг: «Відправ бар'єри у нокдаун»

зареєструватися

Вартість участі в модулі: 4550 грн. без ПДВ

Вартість участі он-лайн: 1500 грн. без ПДВ

Варіанти оплати за участь:

  • он-лайн по системі Easy Pay,
  • готівкою
  • безготівковий розрахунок - ми виставимо рахунок за участь.

До вартості входить:

  • Комплект роздавальних матеріалів, кава-паузи, сертифікат участі, адміністративний супровід

Цей семінар входить в модульну програму "Бізнес-навігатор".

замовити всю програму