Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Функціональна маркетингова стратегія

реєстрація на участь у програмі     приєднатися до модуля

У цьому модулі опрацьовуються маркетингові інструменти етапу «вибір цінності» - сегментування, таргеттінг, позиціонування. Модуль дасть відповіді на 3 головних питання: «Хто Ваші клієнти?», «Як визначити цінність клієнтів для Вашого бізнесу?», «Яку цінність Ви повинні запропонувати споживачам, щоб вони вибрали Вас, а не Ваших конкурентів?» Учасники ознайомляться з новою просунутої технологією опису профілю клієнта - картою емпатії та навчаться її складати. На практичному прикладі учасники освоять методики розрахунку ємності сегмента і вибору найбільш вигідного. А також дізнаються про принципи ідентифікації в позиціонуванні, про типові помилки і ефективних позиціонують ідеях. Учасники навчаться визначати релевантні критерії при сегментації; складати портрет клієнта компанії; визначати свої стратегічні групи; проводити структурний аналіз ринку; оцінювати компанію як портфель ресурсів.