Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Модульні програми

Програма «Креативне мислення в бізнесі»

  • Бажаєте, щоб ваша компанія ввійшла в список найбільш інноваційних?
  • Бажаєте навчитися ефективно вирішувати бізнес-проблеми з допомогою стратегій креативного мислення?

детальніше

Підготовчий курс до Lean-сертифікації

Сьогодні сертифікація LEAN IIBLC® і результати проведених в її рамках іспитів визнаються в усьому світі як об'єктивний і незалежний інструмент підтвердження того, що рівень підготовки і досвіду фахівця з LEAN відповідають сучасним вимогам і міжнародним стандартам знань, викладеним в Посібнику з підготовки до іспитів - IIBLC® BOK (Book of Knowledge). Після успішного складання LEAN IIBLC® іспитів, претенденту присвоюється відповідний рівень міжнародної сертифікації по LEAN.

детальніше

Executive HRM

Executive HRM створена досвідченими професіоналами, експертами та практиками, які розуміють нову роль HR як агента змін та ініціатора формування інноваційної корпоративної культури - для тих, хто хоче бути HR драйвером у своїй компанії.

детальніше

Академія майстерності закупівель

Навчити закупівельників європейським стандартам ведення бізнесу, вибудовування партнерських відносин як з постачальниками, так і всередині компанії, а також опанувати сучасним інструментарієм закупівельників

детальніше

Програма "Управління продажами"

Ваша компанія та команда продавців залежать від Вас, оскільки саме Ви є ключовою ланкою для генерирування фінансового потоку компанії. Ціль програми полягає в тому, щоб допомогти Вам ефективно відігравати одну з самих головних ролей – драйверу успіху компанії, її стабільного зростання та благополуччя всіх її співробітників.

детальніше

Міні MBA

Надати сучасні професійні компетенції та навички, необхідні менеджерам компаній для більш ефективної реалізації стратегічних цілей компанії, вивести слухачів на новий рівень розуміння бізнесу, прискорити їх професійне зростання.

детальніше

Програма «Маркетинг для немаркетологів»

Під час даного курсу Ви отримаєте нові навички в стратегічному маркетинговому плануванні, дізнаєтеся про поведінку споживачів, навчитеся будувати міцні взаємини з Вашими клієнтами та споживачами, освоїте інструменти управління ризиками і багато іншого.

детальніше