Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Семінар-практикум «PR Upgrade»

Ви хочете зробити ваш бренд, компанію або керівника відомими? Бажаєте, щоб про вас дізналися якомога більше потенційних клієнтів, партнерів, інвесторів та писали авторитетні ЗМІ? Хочете, щоб вашому бренду довіряли та обирали його серед конкурентів? Наша пілотна програма створена для того, щоб дати вам відповіді на питання не лише "Що робити?", а й "Як робити?".

  • Дата проведення: 7 липня 2018 року (субота)

  • Тривалість: 4 години (10:00 - 14:00)

  • Вартість: 1000 грн

Експрес-курс для тих, хто зацікавлений у розвитку PR у своїй компанії!

Автор: Ольга Пікульська - PR експерт, директор з комунікацій Ради бізнес-омбудсмена, засновник Школи комунікацій Targenta.

Аудиторія

Фахівці у сфері PR та маркетингу, власники бізнесу, керівники підрозділів, які зацікавлені у розвитку PR у своїх компаніях.

Рекомендуємо вам придивитися до програми, якщо ви стикнулися хоча б з однією з ситуацій:

  • Про вас ніхто не знає. Ви виробляєте чудовий продукт або надаєте якісну послугу, втім ваш бренд не є впізнаваним серед цільових аудиторій, тому ви програєте конкурентам в плані продажів та публічності в медіапросторі.

  • Ви плануєте вивести на ринок новий товар чи послугу. Ви відчуваєте, що, перш ніж випустити новий продукт у буремне плавання хвилями ринкової економіки, варто визначити його цінність для аудиторії та спланувати кроки з його просування.

  • Ваша компанія стикнулася з кризою або інформаційною атакою. Згадувати про PR у разі кризової ситуації - надто пізно. Ви розумієте, що з негативом треба регулярно працювати, щоб не втратити репутацію та гроші, проте не знаєте, з чого розпочати.

  • Ви пишете пости в соцмережах, розсилаєте прес-релізи журналістам, але ефекту нуль. Такому підходу часто бракує системності. Тож, якщо не систематизувати ваші зусилля, результату можна чекати ще довго та не дочекатися взагалі.

  • Ваш бізнес росте, і ви шукаєте інвестора. Ви свідомі того, що інформацію про вас шукатимуть в інтернеті. Згадування про вас наразі хаотичні, і ви розумієте, що вам треба регулярно наповнювати інформаційне поле якісною інформацією про себе.

Програма семінару-практикуму

  • PR, маркетинг, реклама - спільне й відмінне

  • PR команда, задачі, залучення агенції

  • Бюджетування PR кампаній

  • Інструментарій PR

  • Контент, який зацікавить вашу аудиторію

  • Принципи роботи у digital

  • Варіанти співпраці з журналістами, блогерами та лідерами думок

  • Створення комунікаційної стратегії

  • Оцінка ефективності PR проектів та впливу на бізнес-результат

Що ви отримаєте в результаті

  • Зрозумієте, навіщо вам PR і чи можна замінити його "швидкою рекламою"

  • Структуруєте свої знання про PR та зможете самостійно створити PR план для власного бізнесу

  • Дізнаєтеся, як організаціям різного масштабу підходити до своїх комунікацій

  • Відпрацюєте ключові навички у форматі кейсів, лекцій та інтерактивних вправ

  • Отримаєте нові ідеї та натхнення, познайомитися з цікавими людьми, розширите власний світогляд

У вартість включено

  • Авторські роздаткові матеріали

  • Адміністративне супроводження учасників

  • Іменні сертифікати про участь

  • Кава-брейки

  • Індивідуальний підхід на справі, а не на словах - до 20 учасників у групі

Дізнатися детальніше

+38 044 455 69 81 office(at)krok.edu.ua