Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Емоційний інтелект для керівників та співробітників

Тренер-модератор

Олена Ковальчук

Аудиторія

Керівники всіх рівнів, кадровий резерв компаній

Дата проведення: 2-3 червня 2018 року. Час: з 10:00 до 18:00

Цілі та завдання тренінгу

Сформувати знання учасників про емоційний інтелект і надати можливість тренувати навички саморегуляції, самомотивації та управління відносинами, які дозволять підвищити ефективність і задоволеність в житті та на роботі.

ЗАДАЧІ – навички для розвитку

  • Надати знання про складові управлінської компетентності, провести оцінку рівня її зрілості;
  • Сформувати розуміння взаємозв’язку управлінських функцій з емоційною грамотністю управлінця;
  • Оволодіти знаннями про складові та навички емоційного інтелекту;
  • Почати формувати навички емоційної грамотності керівника.

Схема тренінга

Формат

  • 2 дні з 10:00 до 18:00
  • Інтенсивний вікенд
  • Індивідуальний підхід

Вартість участі і знижки

  • 5 500 грн.
  • 5 % - 2 учасники від однієї компанії;
  • 7 % - 3-5 учасників від однієї компанії;
  • 10 % - слухачі і випускники програм BSK

У вартість входить

  • авторські роздаткові матеріали;
  • адміністрування та супровід;
  • іменні сертифікати про участь;
  • кава-паузи;

зареєструватись

Передтренінгова підготовка

За бажанням учасники можуть здійснити індивідуальне тестування, результати якого обговорюються з тренером конфіденційно. Тестування проходитиме по таким методикам:

  • Тест на емоційний інтелект
  • Тест знань по управлінським функціям
  • Фокус- група з керівником
  • Анкета очікувань учасників (3 відкритих питання)

Програма

ДЕНЬ ПЕРШИЙ

ТЕОРІЯ + ПРАКТИКА

ЧАС

НАЗВА ТЕМИ

ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ТА ВИВЧЕННЯ

10:00-

11:30

Тема 1. Вступ. Емоції в житті ділової людини

 
  • Знайомство, цілі, очікування, домовленість про правила участі
  • Емоції в житті сучасної ділової людини - чому це важливо?
  • Емоційно насичені ситуації в діловому житті - розгляд випадків з практики:
 
  • з клієнтами – сервіс
  • з власною командою - формування залученості, проведення змін
  • з колегами і партнерами - переговори, взаємодія
  • з керівниками - «управління вгору» з самим собою – самомотивація и саморегуляція
 

11:30-11:45

Перерва

11:45-13:00

Тема 2. Емоційний інтелект як модель

 

 

  • Модель емоційного інтелекту та 4 принципи ЕІ Д. Гоулмана
  • Емоційне лідерство по моделі Бояциса-Маккі-резонансний лідер
  • Модель его-станів. Е. Берна для формування позиції «ОК-ОК»
  • Приклади з практики
 

13:00-14:00

Обід

14:00-15:30

Тема 3. Самоусвідомлення, самоуправління та самомотивація

 

  • Розвиток ЕІ для особистого успіху – як формувати впевненість та адекватну самооцінку
  • Що таке мотивація? Чи існує лінь (прокрастинація)?
  • Як ЕІ допомагає людям ставати гнучкими, ініціативними та відкритими до можливостей
  • Приклади з практики 
 

15:30-15:45

Перерва

15:45-17:15

Тема 4. Соціальна увага і управління відносинами

 

  • Як ЕІ допомагає в робочих ситуаціях
  • Що таке емпатія?
  • Соціальна увага чи ділова «чуйка»?
  • Що робить співробітників зацікавленими. Модель команди Б. Такмена
  • Приклади з практики
 

17:15-18:00

Тема 5. Управління «знизу вверх». Завершення дня

ДЕНЬ ДРУГИЙ

ПРАКТИКУМ

ЧАС

НАЗВА ПРАКТИКУМУ

ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ТА ВИВЧЕННЯ

10:00-11:30

Практикум 1. Саморегуляція та самомотивація

 

  • Методи розпізнання власних емоцій, техніки вирівнювання стану
  • Методи управління своєю мотивацією
  • Розуміння своїх станів, сильних та слабких сторін, рекомендації та план розвитку
 

11:30-11:45

Перерва

11:45-13:00

Практикум 2. ЕІ в роботі з клієнтами та партнерами

 

  • Методи впливу та управління відносинами (переконання, підтримка, пояснення) з клієнтами та колегами
 

13:00-14:00

Обід

14:00-15:30

Практикум 3. ЕІ в роботі з командою

 

  • Методи розвитку команди (індивідуально та в групі)
  • Розробка системи емоційної підтримки та розвитку співробітників для ефективної життєвої організації
 

15:30-15:45

Перерва

15:45-17:00

Практикум 4. Розвиток емоційного лідерства

 

  • Методи саморозвитку
  • План розвитку особистого емоційного лідерства
 

17:00-17:30

Завершення, висновки

Є можливість замовити ПОСТТРЕНІНГОВИЙ СУПРОВІД за бажанням учасників, який передбачає:

  • Звіт тренера
  • Анкета зворотнього зв'язку учасників
  • Тест знань
  • 2-3 коуч - сесії для учасників

Клієнтами бізнес-тренера Олени Ковальчук були такі компанії

 

Для підготовки до тренінгу рекомендуємо почитати корисну літературу